یونولیت گوشه 2 سانتی
یونولیت گوشه 2 سانتی
خرید و قیمت یونولیت گوشه 2 سانتی‌متر
مشتریمشتری های عمومی
وزن یونولیت10 گرم
میزان تحویل3000 عدد در روز
ابعاد خارجی سایز کوچک7*7*5
ابعاد داخلی سایز کوچک5*5*3/5
ابعاد خارجی سایز بزرگ9*9*7
ابعاد داخلی سایز بزرگ7/5*7/5*5

یونولیت گوشه 2 سانتی

یونولیت گوشه 2 سانتی‌ از جمله محصولات پرفروش شرکت پردیس فوم صدرا است. اندازه کف آن 10*10 سانتی‌متر است. ضخامت آن 2 سانتی‌متر و اندازه ارتفاع دیواره‌های آن 7 سانتی‌متر است. محصولی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. این محصول سرعت بسته بندی را افزایش می‌دهد و بسته یندی را برای شما راحت و آسان می‌کند. این گوشه با جنس پلاستوفوم به خوبی از کالاهای شما محافظت می‌کند. به این ترتیب از آسیب اجناس با گوشه تیز به خوبی جلوگیری می‌شود. اگر جلب توجه و کسب رضایت مشتریان برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از این محصول با تعداد بالا و به صورت عمده خریداری کنید. به این ترتیب بسته بندی زیبا و چشمگیرتری برای اجناس خود خواهید داشت. گاهی خریداری این یونولیت گوشه 2 سانتی از نظر برخی خریداران هزینه اضافی به شمار می‌رود. ولی تحقیقات نشان داده که خرید این محصول، معادل با افزایش پنج درصدی فروش شماست. از آنجا که سود شما در کسب و کارتان برای ما مهم است، این محصول را با بهترین متریال تولید می‌کنیم.

 

خرید و قیمت یونولیت گوشه 2 سانتی‌

برای خرید و اطلاع از قیمت یونولیت گوشه 2 سانتی‌ با شماره‌های گذاشته شده در ارتباط باشید. استفاده از این گوشه‌ها باعث افزایش زیبایی ظاهر بسته بندی کالاهای شما می‌شود و آن‌ها را با ارزش و نفیس می‌کند. ما با ارسال این محصول به صورت عمده به سراسر کشور شرایط را برای خرید اینترنتی و آسان فراهم کرده ایم. از لحاظ قیمت هم مناسب‌ترین قیمت را در نظر گرفته ایم. پلاستوفوم که در اصل پلی استایرن انبساطی است. بیشتر با اسم یونولیت شناخته شده است. یک نوع پلیمر با رنگ سفید است. عایق بسیار مناسبی در مقابل گرما، رطوبت، صدا، حرارت و ضربه است. بنابراین اجناس با داشتن این محافظ در بسته بندی خود در برابر شکستن و آسیب دیدگی مقاوم می‌شوند.

 

یونولیت گوشه 2 سانتی
یونولیت گوشه 2 سانتی مناسب هر نوع کالا

 

شماره تماس جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش :   09123660716   –    02177192439

 

برخی موارد مصرف این گوشه‌ها عبارتند از : استفاده در بسته بندی لوازم خانگی، سرویس چوب، میز، بسته بندی آینه، سرویس خواب و …..

شما میتوانید با کلیک روی لینک زیر از فروشگاه ما سایر محصولات پلاستوفومی را ملاحظه فرمائید.

https://shop.pardisfoam.com/