قیمت یخدان یونولیتی درب دار

قیمت یخدان یونولیتی درب دار


قیمت یخدان یونولیتی درب دار

قیمت یخدان یونولیتی درب دار در سایت پردیس فوم صدرا بسیار ارزان است. چرا که ما خود تولید کننده هستیم  و آن را با قیمت کارخانه به فروش می‌رسانیم. یخدان‌های یونولیتی امروزی همان کول باکس‌های قدیمی هستند که هم در منازل و هم در صنعت‌های گوناگون از آنها استفاده می‌شود. با قیمتی که ما آن را عرضه می‌کنیم، متقاضیان زیادی هستند که مشتاق به خریداری این محصول از ما هستند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات جامع و کاملی در زمینه این یخدان‌های پلاستوفومی در اختیار شما قرار دهیم. گروه صنعتی پردیس فوم صدرا جزء بزرگترین تولیدکنندگان انواع محصولات پلاستوفومی از جمله یخدان‌های فومی است. این یخدان‌ها در ابعاد کوچک به راحتی برای استفاده در سفرهای خانوادگی مورد استفاده هستند. شما می‌توانید انواع مواد غذایی و نوشیدنی مورد نیاز خود برای سفر را درون آن بگذارید. سپس یخدان را داخل ماشین خود گذاشته و با خود حمل کنید.

 

قیمت یخدان یونولیتی درب دار

قیمت یخدان یونولیتی درب دار کوچک

یخدان‌های یونولیتی یا جعبه یونولیتی یا صندوق یونولیتی برای نگهداری تکه‌های یخ، انواع مایعات و جامداتی که نیاز به نگهداری شدن برای مدتی در دمای پایین دارند، قابل استفاده است. شما می‌توانید با همراه داشتن یک یخدان در سفر از فاسد شدن مواد غذایی خود جلوگیری کنید. البته که شرایط زندگی امروزی به گونه ای است که از یخدان برای استفاده خانگی، حمل و انتقال دارو، حمل و نگهداری فرآورده‌های شیلات مثل میگو و ماهی، حمل خون، حمل صیفی جات کشاورزی و … استفاده می‌شود. یخدان‌های یونولیتی پردیس فوم بهترین گزینه جهت حمل و نگداری هر ماده فاسد شدنی در اثر گرما یا سرما است. گاهی این محصول با نام یخدان ماهی و یخدان کلم بروکلی نیز شناخته می‌شود.

قیمت یخدان یونولیتی درب دار کوچک

یونولیت چیست؟

یونولیت که نام تجاری آن پلی استایرن یا پلاستوفوم است. عنصری است که ویژگی‌های بسیار عالی دارد. از آن برای تولید انواع ورق یونولیت و بسته بندی کالاهای مختلف و … استفاده می‌شود. این ماده با سبک وزن بودنش و اینکه عایقی حرارتی است و آب نمی‌تواند به داخلش نفوذ کند، سبب شده تا بسیار پر کاربرد باشد.

همه ما همواره به کاربردها و ویژگی‌های این عنصر می‌پردازیم. فارغ از اینکه به اثرات زیست محیطی آن توجهی کنیم. یونولیت‌ها همان مواد پلیمری هستند که به در زندگی روزمره از آنها استفاده می‌کنیم. مقدار زیادی از یونولیت‌ها به شکل مستقیم یا غیر مستقیم وارد محیط زیست می‌شوند. اگر از بحث کاربردی بودن یونولیت‌ها در صنایع بسته بندی، ساختمان سازی و تولید وسایل دکوری عبور کنیم، این موضوع که محیط زیست نیز با ورود این عنصر در امان است، موضوع چالش بر انگیزی برای کارشناسان در این حوزه شده است.

 

مرکز فروش یخدان یونولیتی تهران

خرید و قیمت یخدان یونولیتی

قیمت این محصول در سایت ما بسیار ارزان است. شاید برایتان سوال باشد که علت ارزان بودن قیمت یخدان یونولیتی درب دار در سایت پردیس فوم صدرا چست؟

در پاسخ به شما عزیزان باید بگوییم که چون ما خودمان کارخانه تولید کننده هستیم، لذا واسطه‌ها بین ما و مشتریان حذف می‌شوند. بنابراین با قیمتی بسیار ارزان تر از فروشگاه‌های سطح شهر می‌توانید به قیمت کارخانه آن را از ما خریداری کنید. ما به صورت عمده انواع یخدان‌های یونولیتی را به سراسر کشور ارسال می‌کنیم. تنها کافی است با شماره‌های گذاشته شده تماس بگیرید. از کارشناسان ما مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. سپس به ثبت سفارش بپردازید. به این ترتیب با گذاشتم وقت بسیار کم بهترین و باکیفیت ترین و ارازن ترین یخدان‌های یونولیتی را به کارخانه تولید کننده آن، یعنی پردیس فوم صدرا سفارش دهید.

 

02177192439

09194569907

خرید و قیمت یخدان یونولیتی

خرید اینترنتی یخدان یونولیتی

ما انواع یخدان یونولیتی به قیمت درب کارخانه را به صورت اینترنتی می‌فروشیم. شما می‌توانید پس از مراجعه به سایت ما و تماس گرفتن با شماره‌های قرار داده روی سایت، از قیمت دقیق این محصول مطلع شوید. همچنین می‌توانید ابعاد مورد نظر برای این محصول را برای ما مطرح کنید. در صورت لازم آن را برایتان طراحی و تولید می‌کنیم.

در نظر داشته باشید که وجود دوعامل تعیین کننده قیمت یخدان‌های یونولیتی است. یکی کیفیت مواد به کار رفته در ساخت آن و دیگری ابعاد فیزیکی یخدان است. بنابراین هر چه سایز این محصول کوچکتر باشد و از مواد با کیفیت پایین استفاده شده باشد به طبع قیمتش ارزان تر است. ما این مژده را به شما می‌دهیم که از بهترین متریال برای تولید همه محصولاتمان از جمله یخدان استفاده می‌کنیم. ابعاد آن نیز کاملا بستگی به درخواست مشتری دارد.

 

 

خرید اینترنتی یخدان یونولیتی

نکات برای خرید یخدان یونولیتی

برای خرید یخدان به یکسری نکات توجه کنید: اولین نکته قیمت یخدان است. بودجه و مبلغی که برای خرید آن در نظر گرفته اید را مد نظر داشته باشید. سپس به اندازه آن دقت کنید. متناسب با کارایی که شما انتظار دارید، اندازه یخدان تعیین ‌می‌شود. در مرحله بعد که با اندازه در ارتباط است، توجه به حجم یخدان می‌باشد. آیا شما به یخدان با حجم کم نیاز دارید یا با حجم زیاد؟

سپس به دارا بودن درب آن توجه کنید. شما برای چه کاری می‌خواهید یخدان بخرید؟ آیا دارای درب باشد؟ یا نه؟

مرغوب بودن و بالا بودن کیفیت پلاستوفوم به کار رفته در ساخت آن نیز حائز اهمیت است. به قدری بدنه آن دوام داشته باشد که با وارد شدن کوچکترین ضربه دچار آسیب نشود.

جهت اطلاع از قیمت یخدان یونولیتی درب دار تماس بگیرید. برای مشاهده انواع محصولات یونولیتی دکوری ما وارد سایت شاپ پردیس فوم شوید.

 

02177192439

09194569907

 

قیمت خرید فروش یخدان یونولیتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *