یخدان یونولیتی بزرگ

یخدان یونولیتی بزرگ و کوچک از گذشته تا به امروز حمل و جابجایی مواد غذایی یکی از دغدغه‌های انسان‌ها بوده است. چرا که اکثر مواد غذایی و خوراکی‌ها نسبت به دما و رطوبت حساس هستند و میزان ماندگاری شان در معرض تهدید قرار می‌گیرد. لذا انسان در جستجوی بهترین راه حل جهت بسته بندی مواد غذایی بوده است. پیدایش و اختراع یخدان یونولیتی برای پاسخگویی به این نیاز بشر روش خوبی بود. از آنجا که یونولیت مقابل رطوبت، دما و ضربه بسیار مقاوم است و همچنین سبک وزن است، گزینه‌ای بسیار عالی و کارآمد برای حمل و نگهداری مواد غذایی است. قاعدتا استفاده از بسته بندی که حمل آن آسان باشد، سبک وزن باشد و عایق خوبی در برابر گرما، سرما و رطوبت باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. جعبه‌ها یا یخدان‌های یونولیتی همه موارد مذکور را دارا هستند. حتی می‌توان در صورت لزوم برخی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی را درون آنها نگهداری کرد.

 

 

یخدان یونولیتی بزرگ

خرید و قیمت یخدان یونولیتی بزرگ

قطعا همه ما برای رفتن به کمپ یا مسافرت برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی‌های که می‌خواهیم همراه خود ببریم، جای خالی یک یخدان جادار و ارزان قیمت و سبک را احساس کرده ایم. با ورود یخدان‌های یونولیتی بزرگ و کوچک به بازار این مشکل برطرف شد. این یخدان‌ها جهت استفاده در مسافرت‌ها با اتومبیل شخصی هستند. به راحتی درون ماشین شما جا داده می‌شوند. سپس می‌توانید با قرار دادن کمی یخ درون آنها مواد غذاییتان را برای ساعت‌ها با دمای مناسب درون آن نگهداری کنید. این محصول با نام‌های متفاوتی در میان مصرف کنندگان شناخته شده است. برخی به آن کولباکس مسافرتی گویند و برخی یخچال مسافرتی و حتی جعبه یونولیتی نیز نامیده می‌شود. این یخدان‌ها با توجه به ابعاد تولیدی شان و جنس و مقدار موادی که در ساختشان استفاده می‌شود، قیمت‌های کاملا متفاوتی دارند. شما می‌توانید با مشاوران پردیس فوم تماس بگیرید و در زمینه نیاز خود، ابعاد، کیفیت و حتی قیمت این محصول سوالات خود را بپرسید.

 

02177192439

09194569907

 

خرید و قیمت یخدان یونولیتی بزرگ

مزیت‌های یخدان یا جعبه یونولیتی

این جعبه‌های یونولیتی که خواص ضد ضربه نیز دارند، جهت نگهداری و حمل و برخی اشیاء قیمتی و حساس به ضربه نیز مناسب هستند. یخدان یونولیتی مولکول‌های هوا را میان مواد سازنده خود قرار می‌دهد. به این ترتیب عایقی بسیار مناسب  و سبک وزن است. از طرفی همین ویژگی ساختاری در کنار سبک وزن بودنشان استفاده از آن‌ها حین حمل را راحت تر کرده است. ساخت یخدان یونولیتی گامی بلند و تاثیر گذار برای حل مشکل حمل مواد غذایی و اشیاء حساس بوده است. این محصول برای مسافت‌ها و روزهای طولانی از مواد درون خود مراقبت می‌کند. ما انواع یخدان‌های یونولیتی با ابعاد و اندازه‌های گوناگون را متناسب با نیاز مشتریان خود تولید می‌کنیم. این یخدان‌ها به عنوان یخچالی سیار برای حمل و جابجایی مواد غذایی با ابعاد بزرگ و ابعاد کوچک برای نمونه‌های آزمایشگاهی قابل استفاده هستند. از آنجا که یونولیت عایقی بسیار عالی در برابر صدا نیز است، در اسکلت سازی ساختمان هم قابل استفاده است. با توجه به سبک وزن بودن و ارزان بودن قیمت شان برای عایق سازی ساختمان‌ها گزینه بسیار مناسبی هستند.

خرید یخدان یونولیتی بزرگ

یخدان یونولیتی سایز بزرگ

در دنیای امروز با توجه به صنعتی شدن شرایط زندگی، افزایش جمعیت و همینطور نیاز انسان به صادر کردن برخی مواد حساس به ضربه و دما، استفاده از یخدان یونولیتی زندگی را راحت تر کرده است. استفاده از آن از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. یخدان‌های یونولیتی جزء محصولاتی هستند که در زندگی اقتصادی انسان نقش بسیار بزرگی دارند. در سال‌های خیلی قبل افرادی که در منطقه‌های گرم و مرطوب زندگی می‌کردند، برای حمل و نگهداری قالب‌های یخی مشکلات زیادی داشتند. اما در دنیای امروز وجود یخدان یونولیتی این مشکل را رفع کرده و شرایط را برای حمل و جابجایی مواد و وسایل حساس به خوبی فراهم کرده است. برای سفارش انواع یخدان در ابعاد کوچک و بزرگ با شماره‌های قرار داده شده تماس حاصل فرمائید.

 

02177192439

09194569907

یخدان یونولیتی سایز بزرگ

خرید یخدان مسافرتی یونولیتی

پیش از اقدام کردن برای خرید این محصول پلاستوفومی با برخی ویژگی‌های آن آشنا شوید. به این ترتیب بهترین خرید را تجربه کنید. مواد اصلی استفاده شده در ساخت این محصول یونولیت یا پلی استایرن است. از مزیت‌های آن سبکی وزن، عایق خوبی بودن و ارزان بودنش است. تنوع در سایز بندی نیز ویژگی بارز دیگر این محصول است. همچنین با ضخامت‌های متفاوتی با توجه به کارایی شان تولید می‌شوند. این ضخامت و ابعاد کاملا منجر به تغییر وزن و قیمت نهایی این محصول می‌شود. ویژگی منحصر به فرد دیگر این محصول ضربه گیر بودن آن است. به این ترتیب دیگر موادی که درون آن هستند به بیرون نشت نکرده و از آسیب در امان هستند. یک ویژگی دیگر قابل توجه آنها بی نیاز بودنشان به استفاده از برق و هر منبع انرژی دیگر است. به این ترتیب بدون مصرف انرژی مواد را خنک و در دمای پایین نگه می‌دارند. در صورتی که می‌خواهید درون این یخدان‌های مسافرتی برای مدت طولانی تری استفاده کنید، حتما از چند تکه یخ استفاده کنید.

خرید یخدان مسافرتی یونولیتی

قیمت یخدان یونولیتی بزرگ 

مهمترین نکته‌ها حین خرید یخدان مسافرتی را بعدتر می‌گوییم. از نظر سایز بندی معمولا سایز کوچک این محصول پرطرفدارتر است. این محصول با سایزهای مختلف کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ تولید می‌شود. در بین این‌ها یخدان یونولیتی کوچک علاوه بر اشغال کردن فضای کمتر، قیمتشان نیز پایین تر است. در حالت کلی سایز خاصی و استانداردی برای یخدان‌های یونولیتی وجود ندارد. اما به طور معمول با ابعاد مختلف و حتی سفارشی قابل تولید هستند. دسته بندی شان از نظر اندازه همان کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ است. سایز یکی از یخدان‌های پلاستوفومی موجود در کارخانه پردیس فوم صدرا در مقاله یخدان یونولیت ارزان قیمت قیمت ذکر شده است. با مراجعه به مقاله مذکور تصاویر آن را نیز مشاهده کنید.

قیمت یخدان یونولیتی بزرگ 

کاربرد یخدان یونولیتی

برخی ویژگی‌های این محصول پلاستوفومی را در این قسمت نام می‌بریم:

  • قابلیت نگهداری مواد غذایی دربازه زمانی یک تا دو روزه( این امر کاملا وابسته به میزان یخ قرارداده شده درون آن، ابعاد یخدان است. )
  • انواع نوشیدنی‌ها و مواد دارویی را خنک نگه می‌دارد.
  • در زمین ورزشی و باشگا‌ه‌های ورزشی قابل استفاده است.( از جمله زمین فوتبال، زمین تنیس یا حتی استخرها )
  • قابل استفاده جهت جا به جایی کالای حساس شکستنی با این باکس‌های یونولیتی امکان پذیر است.
  • گاهی شما تمایل دارید کوهنوردی کرده و نوشیدنی خنکی به ویژه در فصل گرما حین کوهنوردی همراه خود داشته باشید. به این ترتیب وجود یک یخدان یونولیتی کوچک به شما کمک کننده است.
  • امکان دارد برای رفتن به مسافرت‌های کوتاه یک الی دو روزه بخواهید لبنیات و گوشت همراه خود ببرید، به این ترتیب داشتن یک یخدان یونولیتی در ماشینتان الزامی است.
  • شاید بخواهید برخی نمونه‌های آزمایشگاهی که نیاز به بودن در دمای پایین هستند را جا به جا کنید. هچنین نمی‌خواهید ضربه ای به آنها وارد شود به این ترتیب باید یخدان یونولیتی آزمایشگاهی تهیه کنید.

کاربرد یخدان یونولیتی

انواع یخدان مسافرتی

علاوه بر یخدان‌های یونولیتی ممکن است یخدان مسافرتی از جنس‌های دیگر نیز در بازار ببینید. قاعدتا آنها از نظر قیمت و وزن تفاوت زیادی با نوع یونولیتی دارند. به طور مثال :

یخدان مسافرتی ایگلو

یخچال مسافرتی برقی

یخدان مسافرتی چرخدار

یخچال مسافرتی استنلی

یخدان مسافرتی استیل

یخچال مسافرتی برزنتی

یخدان مسافرتی پارچه

به منظور اینکه نهایت استفاده را از یخدان‌ها داشته باشید، یکسری نکات را رعایت کنید:

  • حتما پک‌های یخ جهت خنک نگهداشتن مواد غذایی درون یخدان مسافرتی یونولیتی قرار دهید. حتی می‌توانید مقداری یخ را درون پلاستیک گذاشته و آن را درون یخدان بگذارید. به این ترتیب اگر یخ با گذشت زمان ذوب شود، دیواره آن خیس و مرطوب نمی‌شود.
  • مراقب باشید تا بدنه یخدان با وسیله تیز و برنده دچار آسیب و سوراخ نشود. همچنین از وارد شدن ضربه و فشار زیاد به آن خودداری کنید.

 

انواع یخدان مسافرتی

یخدان مسافرتی اصفهان

از آنجا که اصفهان یک شهر صنعتی بزرگ است، قطعا افراد زیادی برای محصولات صنعتی خود به محصولات یونولیتی از جمله یخدان نیاز دارند. برای خرید یخدان مسافرتی در اصفهان نیازی نیست که به مراکز فروش مراجعه کنید. به جای اتلاف وقت به راحتی به سایت پردیس فوم صدرا مراجعه کرده و با شماره‌های قرار داده شده تماس بگیرید. سپس سفارش خود را ثبت کنید. ما در اسرع وقت سفارشتان را ارسال می‌کنیم.

 

02177192439

09194569907

 

یخدان مسافرتی اصفهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *