تولید فوم بسته بندی

کارخانه پردیس فوم صدرا با بیش از یک دهه سابقه به تولید فوم بسته بندی پرداخته است. یونولیت‌ها نزدیک به دو قرن است که کشف شده اند. ولی در دو دهه اخیر تغییرات عظیم و بزرگی در صنعت‌های گوناگون به وجود آورده اند. تغییراتی در زمینه‌های مختلف ساختمان سازی، بسته بندی، خودروسازی، کشاورزی، پزشکی، لوازم خانگی و غیره. فوم‌ها خواص و ویژگی‌های زیادی دارند. از جمله داشتن مقاومت بسیار بالا در مقابل نفوذ آب، رطوبت، محکم بودن در برابر شوک، فشار و ضربه، مقاوم بودن در مقابل صدا، مقاوم بودن در برابر گرما و حرارت و غیره. یونولیت بسته بندی جزء کاربردی ترین یونولیت‌ها در صنعت‌های مختلف است. این مدل یونولیت‌ها برای بسته بندی کردن سبزی‌ها، لوازم خانگی و داروها و غیره بسیار کاربرد دارند. در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری درباره یونولیت بسته بندی ارائه می‌دهیم.

چیزی حدود دو قرن پیش، در سال 1839 شخصی به نام ادوارد سیمون به طور کاملا تصادفی یونولیت را کشف کرد. این عنصر ماده ای خنثی و بدون اثر است. هیچ نوع واکنش شیمیایی ندارد. مقدار جذب رطوبت در آن هیچ است. این عنصر نام‌ها و عناوین دیگری چون آکاسیف، پلاستوفوم، استایروفوم، پلی استایرن انبساطی دارد. یونولیت‌های بسته بندی وزن کمی دارند. با دارا بودن بافت منجصر به فرد خود، در مقابل عواملی همچون ضربه، دما، فشار و غیره بسیار مقاوم هستند. تولید فوم بسته بندی شامل سه مرحله اصلی است. این مراحل عبارتند از پیش انبساط، تثبیت و شکل دهی.

 

تولید فوم بسته بندی

سفارش و تولید فوم بسته بندی

طی این فرآیند، ابتدا دانه‌های پلی استایرن به کمک عنصری با اسم پنتان آغشته شده و در دمای بالای نود درجه سانتی گراد به پیش فوم تبدیل می‌شوند. با افزایش میزان دما در این پروسه پنتان تبخیر می‌شود. سپس مواد اولیه ترموپلاستیک به سایزی بیست تا پنجاه برابر سایز واقعی خود می‌رسند. در قدم بعد جهت تثبیت این دانه‌ها نیاز به شش تا دوازده ساعت نگهداری است. در نهایت هم مواد قالب بندی می‌شوند و یا اینکه به شکل ورق عایق پلاستوفومی در می‌آیند. در آخرین مرحله نیز دانه‌های تثبیت شده با شکل‌های مختلف کاملا سفارشی طراحی و تولید می‌شوند. سپس در راستای نوع صنعت مورد استفاده، امکان دارد که مواد بازدارنده آتش نیز به آنها اضافه شوند.

 

سفارش و تولید فوم بسته بندی

 

تولید یونولیت بسته بندی

تولید فوم بسته بندی به وسیله ما با کیفیتی بالا صورت می‌گیرد. همان طور که پیش از این گفتیم از یونولیت‌ها در صنعت‌های گوناگونی استفاده می‌شود. کاربردشان بسیار زیاد است. به طور کلی پلاستوفوم در اشکال و انواع گوناگونی تولید شده که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم.

  • یونولیت فشرده با دانسیته ای بیش از چهل که وزن زیادی نیز دارند. در صنعت‌های مختلف چون خودروسازی، تولید درب ضد سرقت، صنعت مجسمه سازی و غیره کاربرد دارند.
  • یونولیت‌های سقفی که چگالی شان کمتر از یونولیت‌های فشرده است. از آنها برای تولید قالب بتن در سقف‌هایی همچون سقف دال یک طرفه( سقف تیرچه بلوک )استفاده می‌شود.
  • یونولیت‌های بسته بندی به صورت ورقه ای شکل و یا با شکل‌های مختلف و کاملا سفارشی تولید می‌شوند.
  • یونولیت‌های دیواری که عنوانشان دیوار پوش فوم، فوم دیوار تزئینی، فوم دیوار پوش و پنل‌های سه بعدی است.

 

تولید یونولیت بسته بندی

ویژگی ها و کاربردهای یونولیت بسته بندی

برای سفارش و تولید فوم بسته بندی با ما تماس بگیرید. همانطور که گفتیم یونولیت‌ها ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارند. مهمترین ویژگی آنها عبارتند از مقاوم بودنشان در مقابل رطوبت، عایق بودن در برابر صدا و حرارت، داشتن وزن کم، مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی، داشتن بقا و دوام، حمل و جا به جایی آسان، مضر نبودن برای محیط زیست و غیره. از دیگر کاربردهای اصلی یونولیت بسته بندی موارد زیر است:

  • بسته بندی کردن میوه‌ها
  • بسته بندی کردن انواع مختلف قطعه‌های صنعتی
  • بسته بندی کردن قطعه‌های مختلف الکترونیکی
  • برای بسته بندی برخی اقلام دارویی
  • جهت بسته بندی لوازم خانگی بزرگ
  • برای بسته بندی ظرف‌های حساس و شکستنی
  • بسته بندی کردن قطعه‌های خودرو

تولید انواع فوم بسته بندی را از ما بخواهید.

02177192439

09194569907

 

یونولیت لوازم خانگی این روزها به صورت کاملا سفارشی و با مدل‌های خاص و ویژه طراحی می‌شود. به طوری که برای جا به جا کردن وسایل بین مسافت‌های زیاد نیز بدون وارد کردن هیچ خسارتی قابل استفاده است. به طور کلی یونولیت‌ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. آنها در برابر شرایطی همچون تغییر رطوبت، تغییر دما، تغییر فشار، وارد شدن شوک و ضربه مقاوم هستند. شکننده ترین و حساس ترین لوازم تیز با استفاده از یونولیت ایمن می‌شوند.

 

ویژگی ها و کاربردهای یونولیت بسته بندی

انواع مختلف یونولیت‌ها

جهت مشخص شدن انواع مختلف یونولیت‌ها باید به یکسری فاکتورها و آپشن‌ها توجه کرد. مهمترین این آپشن‌ها عبارتند از برند و کارخانه تولید کننده شان، هزینه‌های مربوط به حمل و نقل، مقدار یونولیت مصرف شده، نوع ماده اولیه و شیوه پخت پلاستوفوم، خصوصیات فیزیکی و ظاهری یونولیت همچون ضخامت، عرض آن، طول و ارتفاعش، میزان چگالی یونولیت، نوسان‌های ارزی، نوع و مدل طراحی و سفارشی سازی یونولیت بسته بندی و غیره. لذا به شکل حتمی قیمت مشخصی را نمی‌توان برایش تعیین کرد.

 

انواع مختلف یونولیت‌ها

 

کاربردها

تولید فوم بسته بندی و عرضه آن با نازلترین قیمت به وسیله کارخانه پردیس فوم صدرا میسر است. یونولیت‌های بسته بندی دارای کاربردهای زیادی هستند. با شکل و ظاهری متفاوت از جمله یونولیت ورقه ای و یونولیت سفارشی در بازار هستند. جهت خرید این مواد باید به یکسری از گزینه‌ها توجه کرد. مهمترین آنها عبارتند از:

  • کارخانه تولید کننده
  • میزان مقاوم بودن یونولیت در مقابل رطوبت
  • ضریب عایق بودن در مقابل صدا
  • استقامت در مقابل آتش
  • ابعاد و ضخامت
  • قیمت یونولیت بسته بندی
  • مدل و نوع طراحی یونولیت‌ها و غیرهپ

در دنیای امروزی یونولیت‌های مختلفی همچون یونولیت دیواری، یونولیت سقفی، یونولیت فشرده و یونولیت بسته بندی در صنعت‌های مختلف استفاده می‌شوند. با توجه به ویژگی خاصی که دارند به میزان زیادی مورد استقبال قرار می‌گیرند. به ویژه یونولیت بسته بندی در بخش‌های مختلف صنعتی کاربرد دارد. به طور کلی در صنعت بسته بندی دگرگونی و تحول عظیمی به وجود آورده اند. از وقتی برای بسته بندی اقلام مختلف استفاده می‌شود، خسارت‌ها و صدمه‌های وارد شده به میزان قابل توجهی کاهش داده است. کارخانه پردیس فوم صدرا با کیفیتی بسیار بالا به تولید فوم بسته بندی پرداخته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *