تولید کننده یونولیت بسته بندی

تولید کننده یونولیت بسته بندی


تولید کننده یونولیت بسته بندی

کارخانه پردیس فوم صدرا بزرگترین تولید کننده یونولیت بسته بندی در سطح کشور است. مراکز تولیدی مختلف از جمله بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها برای بسته بندی درست و صحیح کالاهای خود به بسته بندی با کیفیت نیاز دارند. لذا یونولیت بسته بندی یا همان فوم بسته بندی به مرور وارد بازار شده و به خوبی پاسخ گوی این نیاز آنها بوده است. برای محافظت از هر محصول تولید شده ای حین حمل و نقل، انبار کردن بهتر آنها و تحویلشان در نهایت سلامت به مشتری بهتر است از بسته بندی یونولیتی برای آنها استفاده کرد. یونولیت یک عایق خوب و کامل در برابر گرما و سرما و همینطور ضربه است. از مزایای خرید از کارخانه پردیس فوم صدرا افزایش سرعت ثبت سفارشات مشتری بدون نیاز به مراجعه حضوری و ارسال سریع آن به وسیله ما به سراسر کشور است.

 

فروش و سفارش یونولیت بسته بندی

برای سفارش یونولیت‌های بسته بندی در تهران( غرب شهر و استان تهران، مرکز شهر و استان تهران، شرق استان و شهر تهران، جنوب شهر و استان تهران ) با ما( بزرگترین تولید کننده یونولیت بسته بندی )تماس بگیرید. جهت فروش انواع یونولیت‌های بسته بندی و ارسال آنها به همه شهرستان‌های کشور از جمله شهرهای بزرگ( اصفهان، کرج، تبریز، مشهد و اراک و غیره ).

کارخانه پردیس فوم صدرا با داشتن کادری مجرب و حرفه ای، تولید کننده انواع یونولیت‌های بسته بندی با فشردگی و دانسیته‌های مختلف است. از طریق شماره‌های زیر از مشاوره رایگان ما برای سفارش فوم بسته بندی استفاده کنید.

 

02177192439

09194569907

 

استفاده از یونولیت بسته بندی در سازمان پالایش و انتقال خون

در سازمان پالایش و انتقال خون، پلاسمای خون را در سردخانه با دمای منفی 35 درجه سانتی گراد نگهداری می‌کنند. حتی آن را فریز می‌کنند. لذا برای ارسال آن به نقاط مختلف کشور نیاز به یک بسته بندی دارد که دمای آن دچار تغییر نشود. لذا آن را درون محفظه‌هایی از جنس یونولیت فشرده قرار می‌دهند تا ذوب نشوند. استفاده از یونولیت‌های بسته بندی ورقه ای یکسری فوایدی دارد، از جمله اینکه در برابر ضربه بسیار مقاوم و محکم هستند. از مزیت‌های یونولیت ورقه ای فشرده برای بسته بندی این است که در مقابل ضربه محکم و مقاوم است. همچنین مانع از یخ زدن و ذوب شدن مواد درون خود می‌شود. لذا مانع از فاسد و ضایع شدن مواد غذایی می‌شود. جهت خرید مستقیم از تولید کننده یونولیت بسته بندی با ما در تماس باشید.

 

استفاده از یونولیت بسته بندی در صنایع چوبی

از جمله محسنات ورقه یونولیتی برای بسته بندی این است که مانع از ضربه به اجناس می‌شود. در صنعت چوب مثل مبلمان سازی و تولید میزهای تلویزیون ال سی دی به منظور اینکه سفارش مشتری کاملا سالم به دست وی برسد، از ورقه‌های پلاستوفوم برای بسته بندی آنها استفاده می‌شود.

 

یونولیت بسته بندی در صنعت لوازم خانگی

از جمله کالاهای حساس و شکننده در صنعت لوازم خانگی لوستر و ساعت دیواری است. موتور ساعت بسیار حساس است. برای محافظت از این کالا حین حمل و جلوگیری از وارد شدن ضربه به آن، می‌توان برای بسته بندی آن از یونولیت‌ بسته بندی مخصوص با چگالی مناسب استفاده کرد. ما به عنوان تولید کننده یونولیت بسته بندی پذیرای انواع سفارشات شما هستیم.

 

یونولیت بسته بندی در صنعت برودت و گرمایش

کارخانه‌ها و تولیدکنندگان وسایل گرمایشی و سرمایشی برای اینکه محصول خود را عایق کنند، در دیواره آن از یونولیت فشرده استفاده می‌کنند. همین موضوع منجر شده تا میزان بازدهی این مدل دستگاه‌ها به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده و از به هدر رفتن انرژی شان کاسته شود. همچنین برای جا به جایی شان با یونولیت آنها را بسته بندی می‌کنند.

کارخانه تولید کننده یونولیت بسته بندی با نام پردیس فوم صدرا، یکی بهترین و موفق ترین تولید کنندگان محصولات یونولیتی نام آشنا در کشور ایران است. این کارخانه انواع ورق‌های یونولیتی را با ابعاد و اندازه و چگالی‌های کاملا متفاوت تولید می‌کند. جهت مشاهده محصولات یونولیتی غیر صنعتی و به عبارتی دکوری ما به سایت زیر مراجعه کنید.

 

صفحه اصلی

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *