خرید یونولیت بسته بندی

خرید یونولیت بسته بندی


خرید یونولیت بسته بندی به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت از ما امکان پذیر است. شما می‌توانید محصولات بسته بندی موجود روی سایت ما را مشاهده کنید. برای سفارش هر کدام از طریق شماره‌های زیر با ما در ارتباط باشید. اگر بسته بندی پلاستوفومی خاصی مد نظرتان است که روی سایت ما موجود نیست، می‌توانید آن را سفارش دهید. کادر حرفه ای و متخصص پردیس فوم انواع سفارشات مشتری در زمینه بسته بندی را به بهترین وجه طراحی و تولید می‌کند. یکی از عمده ترین مشکل‌هایی که در گذشته برای جا به جا کردن وسیله‌های گوناگون وجود داشت، نداشتن یک بسته بندی مناسب برای آنها بود. این موضوع حمل و نقل آنها را برای انسان دشوار می‌کرد. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی محصول‌هایی برای رفع این مشکل تولید شدند. یکی از آنها که بسیار پر کاربرد و ساده نیز است، یونولیت بسته بندی کنج است. در ادامه انواع یونولیت بسته بندی کنج که به وسیله کارخانه پردیس فوم صدرا تولید می‌شوند را بررسی می‌کنیم.

02177192439

09194569907

 

تعریف یونولیت بسته بندی

خرید یونولیت بسته بندی از ما به صورت آنلاین امکان پذیر است. یونولیت بسته بندی یک محصولی پر استفاده است که از جنس پلی استایرن تولید می‌شود. از آن جهت بسته بندی وسیله‌های گوناگون و محافظت از گوشه‌های آنها استفاده می‌شود. این محصول به خوبی شدت اولیه ضربه را به خود گرفته و از وارد شدن آسیب به کالاها حین جا به جا شدن و حمل و نقل جلوگیری می‌کند. یونولیت‌های ویژه بسته بندی با توجه به نوع کاربردشان، با شکل‌ها و اندازه‌های گوناگونی تولید می‌شوند.

 

خرید یونولیت بسته بندی کنج

کارخانه پردیس فوم صدرا بعنوان بزرگترین تولید کننده محصولات یونولیتی صنعتی و دکوری، با تنوع بسیار زیاد یونولیت‌های بسته بندی را تولید می‌کند. ما با متریالی با کیفیت بالا محصولات خود را تولید می‌کنیم. از طرفی پاسخگو و نیاز مشتریان خود از سراسر کشور هستیم. جهت کسب اطلاع بیشتر در این زمینه از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با ما در تماس باشید.

 

02177192439

09194569907

یونولیت بسته بندی کنج چیست؟

یونولیت بسته بندی گوشه از جمله یونولیت‌های مخصوص بسته بندی اجسامی است که شکل منجسمی داشته و دارای بعد و اندازه خاصی هستند. با خرید یونولیت بسته بندی به کالاهای تولیدی خود ارزش بیشتری بدهید. این محصول که غالبا به رنگ سفید و مثلثی شکل است با مدل‌های مختلفی چون یونولیت گوشه 2 سانتی، یونولیت گوشه یک سانتی، یونولیت گوشه هود، گوشه یونولیتی اجاق گاز و غیره به وسیله کارخانه پردیس فوم صدرا تولید می‌شود. به طور مثال در بسته بندی وسیله ای چون تلویزیون اگر دقت کرده باشید، برای چهار گوش آن از یونولیت مخصوصی استفاده شده است. این محصول همانطور که از نام آن مشخص است از آسیب رسیدن به گوشه وسایل مختلف جلوگیری می‌کند. از جمله وسایلی که برای بسته بندی آنها از یونولیت گوشه یا کنج استفاده می‌شود به آینه، شیشه، تلویزیون، انواع ظرف‌های مربع و مستطیلی شکل و به طور کلی هر شی چهار گوشی می‌توان اشاره کرد.

مزیت به کار بردن یونولیت محافظ گوشه

خرید یونولیت بسته بندی اجناس شما را شکیل تر می‌کند. اشاره کردیم که از این محصول با هدف و منظور بسته بندی ایمن لوازم و وسایل مختلف استفاده می‌شود. با کمک آنها می‌خواهیم از آسیب رسیدن به گوشه‌های تیز، حساس و شکننده اجسام حین حمل و نقل جلوگیری کنیم. به این ترتیب تا حد بسیار زیادی از به وجود آمدن خسارت‌های جبران ناپذیر جلوگیری می‌شود. به طور معمول از آنها جهت بسته بندی اکثر وسایلی که شیشه و آینه دارند و ظرف‌های شکننده غذا خوری، اجاق گاز‌های شیشه ای و غیره استفاده می‌شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *