قیمت یخدان ماهی

قیمت یخدان ماهی


قیمت یخدان ماهی را از تیم حرفه ای کارخانه پردیس فوم صدرا بخواهید. برای اطلاع از آن حتما با شماره‌های قرار داده شده روی سایت تماس حاصل بفرمائید. البته که ما پاسخگوی پیام‌های شما عزیزان نیز هستیم. شاید برایتان سوال باشد که مواد غذایی دریایی همچون ماهی را به صورت یخ زده و یا تازه چگونه با هواپیما جا به جا کنید؟ ما به شما توصیه می‌کنیم یخدان‌های یونولیتی ویژه حمل ماهی تهیه کنید. ماهی جزء آن دسته فرآورده‌های گوشتی است که احتمال فاسد شدنش هم به صورت منجمد و هم به صورت تازه وجود دارد. استفاده از یخدان‌ یونولیتی می‌تواند گزینه ای بسیار عالی برای بسته بندی آن جهت حمل و نقل باشد. هر چند ماهی به شکل زنده هم به دلایل گوناگونی جا به جا می‌شود. برای جا به جا کردن آنها در آب هم می‌توان از یخدان‌های پلاستوفومی کمک گرفت. ماهی هم یکی از کالاهایی که به میزان زیاد در معرض فاسد شدن قرار دارد. به همین دلیل آن را در طی پرواز منجمد می‌کنند تا به زودی فاسد نشود. با کمک این روش اول ماهی را منجمد می‌کنند. سپس درون یخدان یونولیتی ماهی قرار می‌دهند. چون یونولیت عایقی بسیار عالی در برابر انتقال دما است، مانع از ذوب شدن یخ ماهی منجمد می‌شود. با قرار گرفتن مقداری ژل سرما زا یا یخ خشک درون یخدان یونولیتی ماهی، برای مدت طولانی تری از ماهی یخ زده محافظت می‌شود.

02177192439

09194569907

خرید و قیمت یخدان ماهی

ماهی‌ها مواد غذایی پروتئینی هستند که برای جا به جایی آنها از هواپیما استفاده می‌شود. هر چند که اخیرا استخرهای پرورش ماهی و مراکز زیادی در این زمینه در شهرهای مختلف دسترسی به ماهی تازه را برای ما فراهم کرده اند. ولی شاید گاهی بخواهیم ماهی که در رودخانه یا دریا پرورش یافته را تهیه کنیم و سفارش دهیم. به طور مثال برخی نوع‌های ماهی‌ها، ویژه و بومی منطقه خاصی هستند و شرایط و امکانات خاص و ویژه برای نگهداشتن و پرورش دادنشان است. همین موضوع سبب می‌شود تا برخی ماهی‌ها به شکل هوایی به کشور وارد شوند یا از شهرهای دورتر با هواپیما جا به جا شوند. به عنوان مثال ماهی سالمون کشور نروژ از جمله ماهی‌های وارداتی است که هر هفته از طریق راه‌های هوایی وارد کشور شده و در بازار عرضه می‌شود. این حمل و نقل‌ها بین شهرهای کشور نیز از طریق هواپیما انجام می‌شود. ناگفته نماند که این جا به جایی تنها محدود به ماهی نیست. بلکه در طی روز مواد غذایی مختلفی اعم از گوشت قرمز و سفید، انواع لبنیات، میوه و سبزی تازه با هواپیما به کشورها و شهرهای گوناگون ارسال می‌شوند.

جا به جایی ماهی با یخدان

برای اطلاع از قیمت یخدان ماهی تماس بگیرید. همانطور که اشاره کردیم، انتقال و ارسال کردن ماهی با استفاده از هواپیما درون یخدان‌های یونولیتی گزینه ای عالی است. ماهی‌ یخ زده و حتی تازه یا به اصطلاح گرم با خط‌های هوایی به قسمت‌های گوناگون در دنیا قابل ارسال کردن است. در حقیقت ارسال کردن این محصول میسر است. ولی یکسری شرایطی دارد. خط‌های هوایی این دسته محصولات را کالاهای قابل فساد گروه بندی می‌کنند. این دسته از کالاها بارها و محموله‌هایی هستند که جهت جا به جایی و انتقالشان شرایطی خاص برای نگهداری آنها وجود دارد. به عبارتی باید در فشارهوا و دمای خاصی قرار داده شوند. همچنین در شرایط  تهویه هوا و تابش نور به گونه ای باشد که از فاسد شدن آنها جلوگیری کند. معمولا این نوع محصول‌ها در اثر تغییر فشار یکدفعه ای زیاد و یا تغییر زیاد دما سریعا از خود واکنش نشان می‌دهند. همینطور امکان دارد در اثر تغییر مقدار رطوبت هوا و نبود یک تهویه مناسب به سرعت فاسد شوند. چیزهایی از قبیل گوشت، لبنیات، سبزی‌ها و میوه‌ها، گل و گیاهان، عناصر حیاتی مثل خون و قلب و غیره جزء کالاهای قابل فساد هستند.

جا به جایی ماهی زنده

جهت اطلاع از قیمت یخدان ماهی تماس بگیرید. حمل مواد غذایی همچون گوشت و ماهی به شکل یخ زده و یا گرم امری عادی به نظر می‌رسد. ولی گاهی ماهی را به صورت زدنده به کمک خطوط هوایی بین شهرها یا کشورهای مختلف جا به جا می‌کنند. قاعدتا پشت این کار اهداف و مقاصدی وجود دارد. گاهی ماهی زنده خوراکی با هواپیما از جایی به جای دیگر منتقل می‌شود. همچنین کسانی که در تجارت ماهی‌های آکواریومی و تزئینی فعالیت می‌کنند، آنها را از جایی به جای دیگر انتقال می‌دهند. برای این کار ماهی‌ها برای زنده ماندن باید در حجم مناسبی از آب قرار بگیرند. همانطور که می‌دانید ورود مایعات با حجم زیاد درون هواپیما ممنوع است. برای این کار باید از قسمت بار هواپیما استفاده کنید. لذا ماهی زنده درون قسمت بار هواپیما قرار می‌گیرد. ماهی نسبت به بقیه حیوانات شرایط نگهداری اش خاص تر است. مثلا اینکه حتما باید درون آب باشد. برای این منظور استفاده از یک بسته بندی و ظرف‌های نگهدارنده مناسب الزامی است. لذا یخدان‌ها گزینه ای بسیار عالی هستند. چون محافظ دمای آب هستند. همینطور از وارد شدم باکتری و میکروب به درون خود جلوگیری می‌کنند. جهت مشاهده انواع محصولات یونولیتی ویژه تم تولد روی لینک زیر کلیک کنید. 

فروشگاه پردیس فوم

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *