قیمت یونولیت بسته بندی

قیمت یونولیت بسته بندی قاعدتا در کارخانه تولیدی آن نسبت به فروشگاه‌های عرضه کننده ارزان تر است. کارخانه پردیس فوم صدرا واقع در شهرک صنعتی پایتخت( اطراف تهران )است. ما برای رعایت شرح حال مشتریان خود این سایت را راه اندازی کردیم. سپس با تمامی زوایا عکس محصولات خود را همراه با توضیحات مربوط به آن روی این سایت منتشر کردیم. لذا شما مشتری عزیز بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرف زمان می‌توانید بسته بندی مورد نظر خود را سفارش دهید. ما طی چند روز کاری سفارش شما را برایتان ارسال می‌کنیم. استفاده از یونولیت‌ برای بسته بندی هر کالا و اجناسی به آن محصول تولید شده، ایمنی بالایی می‌بخشد. این محصولات پلاستوفومی با اندازه و شکل‌های متفاوتی تولید شده و کالای شما را به میزان قابل توجهی امن نگه می‌دارند. برای اینکه از قیمت یونولیت‌های بسته بندی ما مطلع شوید، از طریق شماره‌های زیر با ما ارتباط بگیرید.

02177192439

09194569907

قیمت یونولیت بسته بندی

خرید و قیمت یونولیت بسته بندی

قیمت این محصول برای بسته بندی هچون سایر محصولات یونولیتی دیگر به اندازه، میزان چگالی و ضخامت یونولیت به کار رفته در تولید آنها بستگی دارد. از طرفی با سفارش تعداد بیشتر این محصول از قیمت آن کاسته می‌شود. لذا به منظور کاهش قیمت تمام شده آنها، سفارش خود را به صورت عمده و با تعداد بالا انجام دهید. همچنین سعی کنید مسقیما آن را از کارخانه تولید کننده اش خریداری کنید. برای سفارش انواع این محصول با نیروهای ما در قسمت فروش در تماس باشید. همه محصولاتی یونولیتی تولید شده در کارخانه پردیس فوم صدرا دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. چرا که از استانداردهای لازم برای تولیدشان استفاده شده است.

 

خرید و قیمت یونولیت بسته بندی

یونولیت بسته بندی چیست؟

قیمت یونولیت بسته بندی را از ما استعلام کنید. به محصول یونولیتی که کارایی آن برای بسته بندی محصولات مختلف است، گفته می‌شود. شکل و اندازه این پلاستوفوم‌های بسته بندی در راستای نیاز مشتری در نظر گرفته شده و طبق آن تولید می‌شود. با کمک این محصولات فومی، از کالاها در مقابل رطوبت و آب، حریق، گرما و سرما و همینطور ضربه می‌توان به خوبی محافظت کرد.

یونولیت بسته بندی چیست؟

علت بسته بندی کردن کالاها

قیمت یونولیت بسته بندی در کارخانه تولیدی اش ارزان تر از بازار است. استفاده از یک بسته بندی محکم و قابل اطمینان تا حدود زیادی از آسیب و ضرر احتمالی جلوگیری می‌کند. حین ارسال یک کالا ممکن است که آن کالا در معرض ضربه خوردن و شکستگی قرار بگیرد. حتی ممکن است حین حمل آن بارندگی رخ دهد. در صورتی که از یک بسته بندی ایمن برای آن کالا استفاده کنید، به سالم ماندنش کمک زیادی می‌شود. از سمتی دیگر با قرار گرفتن یک محصول درون قالب بسته بندی یونولیتی اش، دیگر دچار لرزش نمی‌شود. بسیاری از کارخانه‌های تولید کننده مواد غذایی جهت ارسال محصول خود، یونولیت بسته بندی به کار می‌برند. همزمان با این مدل بسته بندی و با کمک نگهدارنده‌ها، آن مواد غذایی تولید شده به آسانی فاسد و ضایع نمی‌شود.

 

علت بسته بندی کردن کالاها

یونولیت بسته بندی ارزان

قیمت یونولیت بسته بندی در کارخانه پردیس فوم صدرا بسیار ارزان است. یونولیت‌های بسته بندی با تنوع بسیار زیادی مطابق با درخواست و نیاز شرکت و کارخانه‌های مختلف تولید می‌شوند. سپس وارد بازار شده و به دست مصرف کننده می‌رسند. این یونولیت‌ها قیمت پایینی داشته و به شکل عمده نیز قابل سفارش هستند. برای اینکه آنها را با قیمتی ارزان تر بخرید، توصیه می‌کنیم که به صورت عمده و از کارخانه تولیدی آن خریداری کنید. اگر اندازه محصول سفارشی شما کوچک باشد و چگالی و ضخامت پایینی داشته باشد، قیمت نهایی آن کم می‌شود.

یونولیت بسته بندی ارزان

ارتباط بین دانسیته، کیفیت و قیمت یونولیت بسته بندی چگونه است؟

برای استعلام قیمت یونولیت بسته بندی با ما در ارتباط باشید. رابطه بین قیمت و چگالی محصول یونولیتی مستقیم است. اگر برای تولید یک محصول پلاستوفومی از یونولیت با چگالی بالا استفاده شود، وزن و کیفیت آن افزایش می‌یابد. با استفاده از یونولیت با چگالی کمتر، کیفیت و استحکام آن کاهش می‌یابد. در نتیجه برای استفاده در بسته بندی اصلا مناسب نیست. با استفاده از آن در بسته بندی آسیب‌های جبران ناپذیری به وجود می‌آیند.

02177192439

09194569907

چگالی یونولیت بسته بندی

مزیت‌های استفاده از فوم بسته بندی

استفاده از فوم در بسته بندی یکسری مزایا به همراه خواهد داشت. در ادامه مطلب به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • در مقابل رطوبت عایق خوبی برای محافظت از محصول درونش است.
  • وزن کمی دارد.
  • قابلیت حمل آسان دارد.
  • در مقابل ضربه مستحکم بوده و نمی‌شکند.
  • مانع از وارد شدم قارچ و باکتری می‌شود.
  • قیمت کمتری نسبت به بقیه بسته بندی‌ها دارد.
  • عایق خوبی در مقابل سرما و گرما است.
  • ماندگاری خوبی داشته و نمی‌پوسد.
  • شکل ظاهری زیبایی به کالا می‌بخشد.

همه موارد و فوایدی که گفته شدند، مربوط به یونولیت بسته بندی با کیفیت است. بعضی از آنها تنها جزئی از خانواده یونولیت‌ها هستند.

قیمت یونولیت بسته بندی را از طریق شماره‌های زیر استعلام بگیرید.

02177192439

09194569907

مزیت‌های استفاده از فوم بسته بندی

کاربرد فوم بسته بندی

استفاده و کاربردش اکثرا برای بسته بندی اجناس شکستنی و حساس به ضربه است. در خیلی از مواقع برای بسته بندی کردن مواد غذایی استفاده می‌شود. حتی ممکن است شرکت‌های تولید کننده مواد دارویی و تجهیزات پزشکی برای بسته بندی محصولات خود آنها را سفارش دهند. پلاستوفوم‌ها مانع از وارد شدن قارچ و باکتری می‌شوند. کاربردشان در شرکت‌های تولید کننده است. استفاده از قالب‌های مناسب برای تولید بسته بندی یونولیتی منجر به ایمنی بیشتر اجناس شده و در زیبایی بسته بندی آنها تاثیر بسیار زیادی دارد. قیمت انواع یونولیت بسته بندی را از ما بخواهید.

 

کاربرد فوم بسته بندی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *