قیمت یونولیت حبه قندی

قیمت یونولیت حبه قندی


قیمت یونولیت حبه قندی

قیمت یونولیت حبه قندی در کارخانه پردیس فوم صدرا به صورت کیلویی و در بسته بندی‌های بزرگ محاسبه می‌شود. با توجه به سبک وزن بودن این محصول مثلا با خرید یک کیلو از آن صاحب حجم زیادی از این خورده یونولیت‌ها خواهید شد. به طور کلی یونولیت‌ها با توجه به استقامت بالا و قیمت پایینی که دارند، بهترین گزینه برای بسته بندی انواع کالاهای شکستنی و حساس هستند. این محصول از کاربردی ترین محصولات پلاستوفومی ما است. ما آنها را به شکل عمده برای مشتریان خود به سراسر کشور میفرستیم. از آن می‌توانید به راحتی به جای قالب‌های یونولیتی ویژه کالای تولیدی خود استفاده کنید. با سفارش آن و خرید مقدار زیادی از آن دیگر مجبور نیستید که هزینه بیشتری برای خرید بسته بندی به صورت قالب‌های یونولیتی مخصوص محصولات خود بپردازید. همچنین از نظر زمانی هم اگر بخواهید قالب پلاستوفومی سفارش دهید، زمانی برای طراحی آن لازم است. اما خرید این حبه‌های یونولیتی سریعتر امکان پذیر است. ابعاد این مکعب‌های کوچک 2 در2 در2 سانتی متر است. کابردشان برای محصولات مختلف با اشکال و ظاهر متفاوت است. مثلا برای بسته بندی لوستر، ظروف چینی و کریستالی و غیره است.

قیمت یونولیت حبه قندی

خرده یونولیت بسته بندی از کجا بخرم؟

این محصول را با تماس تلفنی با شماره‌های زیر و یا از طریق ارسال پیام در پیام رسان‌های مختلف به راحتی خریداری کنید. کارخانه پردیس فوم صدرا تولید کننده انواع محصولات صنعتی و دکوری با جنس یونولیت عرضه کننده یونولیت حبه قندی به سراسر کشور است. داین خرده یونولیت‌ها از جنس پلی استایرن انبساطی هستند. معمولا با نام یونولیت حبه قندی معروف هستند. محافظت کننده‌های بسیار سبک و ارزان جهت بسته بندی اجناس گوناگون هستند. این محصول بسته بندی کالای تولیدی شما را سریعتر، راحتتر وایمن می‌کند. با استفاده از یونولیت حبه قندی در بسته بندی محصولات خود از وارد شدن آسیب به آنها جلوگیری کنید. با قرار دادن این خرده یونولیت‌ها درون کارتن بسته بندی محصولاتتان به میزان قابل توجهی از وارد شدن ضربه و فشار به کالا جلوگیری می‌شود. اگر مایل هستید که سایر یونولیت بسته بندی ما را ببنید روی لینک مربوط به آن کلیک کنید.

 

خرده یونولیت بسته بندی از کجا بخرم؟

 

 

 یونولیت محافظ حبه قندی

ما یونولیت محافظ حبه قندی را به صورت کیلویی و عمده به سراسر کشور ارسال می‌کنیم. برای دریافت پاسخ سوالات خود و سایر محصولات ما با شماره‌های زیر در ارتباط باشید. شما می‌توانید خریدی امن و با قیمتی بسیار ارزان تر از سطح بازار این محصول را از ما خریداری کنید. اگر علاقه مند هستید که محصولات دکوری و تزئینی ما جهت استفاده در دیزاین تولد و مراسم‌های مختلف را ببنید، روی لینک زیر کلیک کنید.

 

02177192439

09194569907

 

 یونولیت محافظ حبه قندی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *