مرکز فروش یخدان در تهران

مرکز فروش یخدان در تهران


بزرگترین مرکز فروش یخدان در تهران کارخانه پردیس فوم صدرا است. از یخدان یونولیتی استفاده‌های زیادی می‌شود. از جمله برای حمل و جا به جایی مواد خوراکی که فاسد می‌شوند، جهت نگهداری مواد منجمد، برای نگهداری انواع آبزیانی همچون ماهی، میگو، خرچنگ و غیره، برای صادر کردن سبزی‌های تازه ای چون مارچوبه، بروکلی و …، برای حمل و نگهداری دارو، فرآورده‌های خونی و برخی نمونه‌های آزمایشگاهی. اینکه دارای تجهیزات لازم برای رفتن به سفر باشید بسیار مهم است. همانطور که برای رفتن به مسافرت و یا پیک نیکی چند روزه برنامه ریزی می‌کنید، یکسری لوازم مورد نیاز سفر نیز تهیه و جمع آوری کنید. همراه داشتن یک یخدان یا یخچال مسافرتی قاعدتا سفر را برایتان دلچسب تر خواهد کرد. به ویژه اگر فصل تابستان باشد وجود یخدان یکی از ملزومات است. آنها وزن بسیار سبکی داشته و به راحتی قابلیت حمل و جا به جایی دارند. در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند. شکل و طراحی شان طوری است که می‌توانند حجم بالایی از ماده غذایی را درون خود جای دهند. دارای درب هستند. به این ترتیب مانع از وارد شدن ذرات معلق در هوا و جا به جایی دما به داخل خود می‌شوند.

مرکز فروش یخدان در تهران

فروش عمده یخدان

شما می‌توانید به صورت عمده یخدان یونولیتی را از مرکز فروش یخدان در تهران خریداری کنید. گاهی به یخدان یخچال مسافرتی نیز می‌گویند. این محصول جعبه ای است از جنس پلاستوفوم یا یونولیت که می‌توان انواع مواد غذایی به ویژه نوشیدنی را در آن نگهداری، حمل و جا به جا کرد. به این ترتیب مواد غذایی برای مدتی نسبتا طولانی قابل نگهداری درون محیط خنک این یخدان‌ها هستند. با قرار دادن چند تکه یخ درون آن ماندگاری مواد درونش افزایش می‎‌یابد.به این محصول یخدان ماهی، یخدان کلم بروکلی و یخدان مسافرتی نیز گفته می‌شود. این محصول جعبه ای است که مواد غذایی به ویژه نوشیدنی‌ها را درون خود خنک نگه می‌دارد. شکل ظاهری مستطیلی شکل با ارتفاع مشخصی دارد که می‌توانید محصولات زیادی را درون خود جای دهد. با استفاده از آن دیگر نگران خنک ماندن مواد خوراکی خود حین سفر نباشید. همچنین محصولات باغ و صیفی خود را بدون له شدگی به دست مشتریان خود برسانید. یخدان‌های مسافرتی که از جنس یونولیت تولید می‌شوند، بسیار با کیفیت بوده و از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند.

فروش عمده یخدان

یخدان در استان تهران

این محصول با اندازه و سایزهایی مختلفی در مرکز فروش یخدان در تهران قابل تولید است. برخی ابعاد آن به گونه ای هستند که به راحتی درون صندوق عقب ماشین جای داده شوند. به طور معمول با رنگ سفید تولید می‌شوند ولی اگر مشتری بخواهد قابل رنگ شدن نیز هستند. این کار کاملا مطابق با خواسته و نیاز مشتری صورت می‌گیرد. از آنجا که جنس این محصول از پلاستوفوم فشرده است، عایق حرارتی بسیار عالی است. مانع از جا به جایی و انتقال گرما و سرما می‌شود. از زیاد و کم شدن دما تا حد زیادی جلوگیری می‌کند. از آنجا که برای تولیدش از پلاستوفوم فشرده یا یونولیت استفاده می‌شود، همه آن را عایق حرارتی بسیار عالی می‌شناسند. این یخدان تا حد زیادی مانع از انتقال گرما و سرما می‌شود. از افزایش و کاهش دمای درون خود جلوگیری می‌کند. از دیگر مزیت آن به مناسب بودن قیمتش در برابر قیمت یخدان فلزی و پلاستیکی می‌توان اشاره کرد. برای مشاهده محصولات دکوری یونولیتی ما به لینک زیر مراجعه فرمائید.

فروشگاه پردیس فوم

 

یخدان در استان تهران

خرید عمده یخچال یونولیتی

برای خرید عمده این محصول از مرکز فروش یخدان در تهران با ما تماس بگیرید. یخدان‌ها مدل‌های گوناگون و بسیار متنوعی دارند. از جنس‌های مختلفی چون پلاستیک، یونولیت و فلز تولید می‌شوند. شما باید با توجه به نیازتان بهترین گزینه و مدل را انتخاب و خریداری کنید. به طور مثال یخدان با بدنه فلزی و پلاستیکی برای استفاده در منزل مناسب هستند. اکثر کسانیکه از این یخدان‌ها استفاده می‌کنند، می‌خواهند تایم بیشتری از مواد درون آن استفاده کنند. با همه این اوصاف یخدان‌های یونولیتی در حالیکه بسیار ارزان قیمت هستند، کار شما را راه می‌اندازند. این محصول در مقایسه با مدل‌های فلزی و پلاستیکی یکسری معایب و مزایا دارد. عمده ترین تفاوت آن با نوع پلاستیکی و فلزی همان جنس آن است. از مهمترین خصوصیت آن سبک وزن بودنش است. لذا حمل و جا به جایی بسیار راحت تری دارد. همین امر منجر شده تا حین جا به جایی آن فشاری اضافه به ستون فقرات شما وارد نشود. در صورتی که وزن یخدان برایتان مهم است خرید و استفاده از مدا یونولیتی آن به دلیل داشتن وزنی ناچیز گزینه ای بسیار عالی برایتان خواهد بود.

02177192439

09194569907

 

خرید عمده یخچال یونولیتی

کارایی یخدان یونولیتی

از جمله خصوصیت یخچال یونولیتی که کمتر به ذهن می‌رسد، مقاوم بودنش در برابر ضربه است. همین امر سبب شده تا از آن برای بسته بندی بهتر اجناس حساس و شکستنی استفاده شود. این محصول به وسیله کارخانه پردیس فوم صدرا  که مرکز فروش یخدان در تهران است با کیفیتی بسیارعالی طراحی و تولید می‌شود. تنها کافی است با شماره‌های ما تماس بگیرید. به این ترتیب با هر سایزی که به یخدان پلاستوفومی احتیاج دارید ما برایتان تولید می‌کنیم. شما می‌توانید به صورت عمده انواع این محصول را به ما سفارش دهید. از این یخدان‌ها برای بسته بندی و حمل آسان قطعه‌های یخ با ابعاد بزرگ، برای نگهداری مواد غذایی، دارویی، نمونه آزمایشگاهی و کالاهای شکستنی و ظریف می‌توان استفاده کرد. هر چند که برای نگهداری در زمان طولانی تر محصولاتتان از تکه یخ درون آنها استفاده کنید. هر چند که برای ضربه‌های خیلی سنگین مناسب نیست، ولی تا حد زیادی از وارد شدن ضربه و شکسته شدنشان پیشگیری می‌شود. استفاده عمده این یخدان‌ها برای بسته بندی میوه‌ها و سبزی‌ها از مزارع و حمل و نقل راحتتر ماهی و میگو است. ثبت سفارش این یخدان‌ها به طور عمده از کارخانه پردیس فوم صدرا میسر است.

کارایی یخدان یونولیتی

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *