یخدان یونولیتی شیراز

برای خرید یخدان یونولیتی شیراز همین حالا به شماره گیری شماره‌های زیر بپردازید. کارخانه پردیس فوم صدرا با بهترین مواد این یخدان‌ها را تولید کرده و به متقاضیان در شهر بزرگ شیراز عرضه می‌کند. این یخدان‌های پلاستوفومی عایقی عالی در مقابل گرما و سرما هستند. همین ماهیتشان منجر شده تا از آنها به عنوان یخچال‌های کوچک قابل حمل استفاده کرد. بیشترین کارایی آنها جهت حمل مواد غذایی و مواد دارویی در مسافت‌های کوتاه است. ما با ابعاد گوناگون و طبق خواسته مشتری این یخدان‌ها را تولید می‌کنیم. دارا بودن وزن و قیمت کم این محصول نیز منجر به افزایش مشتریان آن در سراسر کشور شده است. رستوران‌هایی که به صورت بیرون بر فعالیت دارند نیز می‌توانند از این جعبه‌هایی یونولیتی بهره ببرند. به این ترتیب پیک آنها غذاهایی گرم و با کیفیت را به دست مشتری می‌رسانند.

02177192439

09194569907

 

گاهی نیز برای جا به جایی گوشت، مرغ و ماهی تازه و منجمد هنگام پخش بین فروشگاه‌ها از این یخدان‌ها استفاده می‌شود. برای این کار تنها کافی است در کنار این گوشت‌ها کمی یخ قرار داد.

برای طبیعت گردی و برگزاری کمپ‌ها جهت خنک نگه داشتن نوشیدنی‌ها به ویژه در فصل زمستان از یخدان یونولیتی شیراز می‌توان استفاده کرد. همچنین سایز کوچکتر آن برای سالم نگه داشتن برخی داروها کاربردی است. با کمک این باکس‌های یونولیتی از وارد شدن ضربه و آسیب به محتویات درونش جلوگیری می‌شود. برای جا به جا کردن و خنک نگه داشتن برخی از اعضای بدن به منظور پیوند زدن نیز استفاده می‌شود.

غالبا ماهی مصرفی کل کشور از شهرهای شمالی و جنوبی و یا مرکزهای پرورش ماهی درون این یخدان‌های یونولیتی به فروشگاه‌های عرضه کننده ماهی فرستاده می‌شوند. از آنجا که بافت گوشت ماهی به شدت آسیب پذیر و فاسد شدنی است، بایستی درون یک محفظه خنک حمل شوند. بهترین و ارزانترین گزینه برای این کار یخدان یونولیتی است.

برخی ظروف هستند که نسبت به ضربه به شدت آسیب پذیرند. لذا برای حمل و نقل آنها بایستی از یک بسته بندی با خاصیت ضربه گیری بالا استفاده کرد. ساختار جعبه‌های پلاستوفومی به گونه ای است که این شرایط را دارا هستند.

فروش یخدان یونولیتی در شیراز

ما یخدان یونولیتی به شیراز نیز می‌فروشیم. یک یخدان فومی در وهله اول بایستی توانایی ثابت نگه داشتن دمای مواد داخلش را داشته باشد تا فاسد نشوند. پس از آن با داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و نقل باشد. از طرفی دیگر اندازه ضخامتش باید به گونه ای باشد که در مقابل هر ضربه و فشار خارجی دارای استقامت کافی باشد. داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا از دیگر ویژگی‌های این محصول است. گرچه در دنیای امروزی با پیشرفت فناوری یخچال‌های برقی با امکان حمل و نقل طراحی و تولید شده اند، ولی جا به جا کردن مواد با آنها میسر نیست. اگر هم میسر باشد، پر هزینه است. ارزان قیمت بودن یک محصول در کنار داشتن کیفیت بالا، همواره فاکتور مهمی در جلب رضایت مشتری نسبت به یک محصول است. خوشبختانه یخدان‌های یونولیتی هر دو این فاکتور را دارا هستند.

 

قیمت یخدان فومی

قیمت یخدان یونولیتی شیراز به دو عامل اصلی بستگی دارد. یکی قیمت ماده اولیه و دیگری اندازه و ابعاد آن. پلی استایرن ماده اولیه تولید این یخچال‌های کوچک است. بر اساس کارایی، این یخچال‌ها را در ابعاد و به شکل‌های متفاوتی تولید می‌کنند. با افزایش میزان کیفیت این عنصر، به طبع قیمت محصول تولیدی با آن افزایش می‌یابد.

آنچه که کیفیت یونولیت را تعیین می‌کند، مقدار فشردگی ذرات و وزن آن است. حجم یخدان تولید شده نیز عامل دیگری است که بر قیمت نهایی آن اثر گذار است. قاعدتا با اضافه شدن به حجم آن قیمت آن نیز زیاد می‌شود.

یخدان‌های یونولیتی ابعاد و اندازه‌های متنوع و زیادی دارند. آنها در سایز و اندازه‌های بسیار بزرگ، بزرگ، متوسط، کوچک، میکرو و … تولید می‌شوند. همین تنوع در ابعاد و اندازه منجر به ایجاد تنوع در قیمت آن نیز می‌شود.

یخدان‌ها محصول یکبار مصرفی نیستند. اگر به درستی از آنها استفاده شود، برای مدت زیادی سالم مانده و قابل استفاده هستند. به کار بردن آنها برای حمل دارو و مواد غذایی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. لذا قیمت آنها نسبت به کاربردی که دارند، منطقی می‌باشد.

با توجه به نکته‌های بالا می‌توان نتیجه گرفت که قیمت یخدان‌های یونولیتی متغیر است. آنها قیمت دقیق، ثابت و مشخصی ندارند. جهت اطلاع از قیمت هر ابعادی که مد نظرتان است با شماره‌های قرار داده شده تماس بگیرید.

 

02177192439

09194569907

شماره‌های سفارش یخدان یونولیتی شیراز

 

یخدان‌های یونولیتی بدون نیاز به مصرف هیچ انرژی ای به خوبی از هر آنچه که درونشان است در برابر سرما و گرمای بیرونی محافظت می‌کنند. کارایی این محصول به گونه ای نیست که جایگزین یخچال‌های خانگی باشند. ولی برای حمل محصولاتی مثل شیلات از قبیل میگو، ماهی و غیره و برخی داروهای یخچالی بسیار خوب است. دقت شود که توانایی نگهداری مواد درون این یخدان‌ها به اندازه چند ساعت و تنها برای مسافت‌های کوتاه است.

با قرار دادن مقداری یخ خشک مسافرتی داخل این یخدان‌های فومی، مواد غذایی درون آنها برای مدت بیشتری سالم و تازه می‌مانند.

مزیت استفاده از یخدان فومی

این یخچال‌های فومی مانع از رشد انواع باکتری و قارچ می‌شوند. لذا مواد درون آنها فاسد و خراب نمی‌شود. این محصول به طور کامل آب بندی می‌شود. لذا مایعی از دورن آنها به بیرون نشت نمی‌کند. لذا بی هیچ نگرانی ای حمل مایع‌های گوناگون بدون هیچ کثیفی درون آنها میسر است.

تنوع ساخت ظاهری این یخدان‌ها بسیار زیاد است. به همین دلیل مشتری گزینه‌های زیادی از نظر ظاهری برای انتخاب این محصول دارد. مشتری می‌تواند با اندازه مورد نیاز خود این محصول را سفارش دهد.

از مزیت دیگر استفاده از این یخدان‌ها این است که هزینه ای برای نگهداری و یا هزینه ای برای مصرف انرژی ندارند. همچنین یکبار مصرف نیستند.

جهت سفارش یخدان یونولیتی شیراز با شماره‌های بالا در ارتباط باشید.

معایب استفاده از یخدان فومی

هر چند با استفاده از این یخدان‌ها می‌توان مایعات مختلفی را جا به جا کرد. ولی حمل مایعاتی که حلال نفتی هستند درون آنها امکان پذیر نیست. چون حلال‌های نفتی، یونولیت را ذوب می‌کنند و در جا این یخدان‌ها خراب می‌شود.

اگر قسمتی از این محصول دچار آسیب شد، برای چسباندن آن می‌توان از چسب مخصوص یونولیت استفاده کرد. به هیچ وجه از چسب‌های دارای حلال‌های نفتی برای چسباندن محصولات یونولیتی استفاده نکنید. چرا که این چسب‌ها یونولیت را ذوب می‌کنند.

برای رنگ کردن آنها نیز نباید از رنگ‌های حاوی تینر استفاده کرد. اصولا برای رنگ آمیزی آنها از رنگ‌های ویژه یونولیت و رنگ‌هایی بر پایه آب استفاده می‌شود.

برای سفارش یخدان یونولیتی شیراز با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *