یخدان یونولیتی قیمت

یخدان یونولیتی قیمت


اگر یخدان یونولیتی قیمت پایین و با کیفیت خوب می‌خواهید، حتما یخدان‌های یونولیتی سایت پردیس فوم صدرا را ببینید. به طور کلی یخدان‌های موجود در این سایت بسیار ارزان قیمت هستند. برای اطلاع از سایزها و قیمت بروز و دقیق حتما با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید. آنها پاسخگوی کلیع سوالات شما هستند. همچنین مشاوره رایگان در زمینه خرید یخدان پلاستوفومی در اختیارتان قرار می‌دهند. این محصول بسیار کاربردی ازجنس پلاستوفوم به صورت فشرده شده است. همانطور که می‌دانید پلاستوفوم در برابر سردی و گرمی هوا عایق بسیار خوب و سبکی است. همچنین بعنوان ضربه گیر جهت پیشگیری از اجناس شکستنی استفاده می‌شود. همه ما همیشه با خرید هر وسیله ای برای منزل آن را در با بسته بندی یونولیتی از فروشنده دریافت کرده ایم. حال این یخدان‌ها نیز برای بسته بندی برخی وسایل شکستنی نیز قابل استفاده هستند. در صورتی که مواد غذایی و دارویی در آنها نگهداری شود، این جعبه‌های یونولیتی نقش یخدان دارند. همچنین این محصول در رده محصولات ارزان قیمت قرار دارد. همه این موارد سبب شده تا از یونولیت در صنعت‌های مختلف دیگر از جمله ساختمان سازی نیز استفاده شود.

 

02177192439

09194569907

یخدان یونولیتی قیمت

یخدان یونولیتی قیمت و خرید

کارخانه پردیس فوم صدرا با توجه به نیاز مشتری این یخدان‌ها را در سایزهای مختلفی تولید می‌کند. ما از بهترین متریال برای تولید انواع محصولات از جمله یخدان‌ می‌پردازیم. برای خرید یخدان یونولیت ارزان قیمت اکنون با شماره‌های موجود روی سایت تماس حاصل فرمائید. کاربرد این محصول در بسته بندی مواد غذایی، میوه و سبزی، نمونه آزمایشی و مواد دارویی و اجناس حساس به ضربه است. شما می‌توانید برای مدتی با خیال راحت هر ماده غذایی فاسد شدنی را درون آن نگهداری کنید. دقت داشته باشید برای گرفتن نتیجه مطلوب حتما یخ داخل این یخدان‌ها قرار دهید. البته که مراقبت از این یخدان‌ها امری لازم و ضروری است. به طور مثال مواد چون نفت و یا وارد شدن بسیار خیلی زیاد یا ضربه خیلی سنگین آنها را تخریب می‌کند.با خرید این یخدان‌های پلاستوفومی همه چیز به نفع مشتری است. چرا که قیمت آن بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. توجه داشته باشید که هر قدر دانسیته یا میزان فشردگی فوم به کار گرفته شده در ساخت این محصول بیشتر باشد، عایق بهتری در برابر دمای بیرونی خواهد بود. همچنین با فشار و ضربه دچار آسیب نمی‌شود. از این باکس فومی برای حمل و جا به جایی اشیاء شکستنی نیز می‌توان استفاده کرد.

 

02177192439

09194569907

یخدان یونولیتی قیمت و خرید

قیمت و خرید یخدان یونولیتی

یخدان یونولیتی از جمله محصولات تولیدی پردیس فوم هستند که با کیفتی بالا طراحی و تولید می‌شوند. از زیبایی و مقاومت بدنه بالایی برخوردار هستند. همچنین کارایی شان بسیار زیاد است. ما ابعاد آن را به گونه ای طراحی کرده ایم که به صورت کاملا بهینه برای حمل و جا به جایی مواد غذایی منجمد شده و سایر مواد استفاده شوند. یخدان‌های ما دارای ضخامتی کاملا استاندارد هستند. ضخامت استاندارد این یخدان‌ها به گونه ای است که شما می‌توانید آنها را با محتویات درونشان در انبار روی هم چیده و نگهداری کنید. به این ترتیب محصولاتتان بدون له شدگی، سالم و تازه می‌مانند. شما می‌توانید انواع یخدان یونولیتی را از کارخانه پردیس فوم صدرا مستقیما و بی واسطه به صورت عمده خریداری کنید. ما آن را به محل مورد نظر شما ارسال می‌کنیم. قیمت‌هایی که ما در نظر گرفته ایم به قدری مناسب هستند که شما حتی برای سفرهای خود می‌توانید آنها را خریداری کرده و مواد غذایی تان را با خود به همراه ببرید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا شما را برای خرید راحت و آسان این محصول راهنمایی کنیم.

 

قیمت و خرید یخدان یونولیتی

کولباکس یونولیتی

یخدان‌های پلاستوفومی پردیس فوم مناسب ترین گزینه برای جا به جایی موادی که در معرض فاسد شدن در اثر گرما یا سرما هستند، می‌باشد. نام دیگر این یخدان‌ها در بازار کولباکس است. وقتی از آن برای حمل محصولات دریایی مثل میگو و ماهی استفاده می‌شود، نام‌های یخدان ماهی و یخدان میگو را به خود می‌گیرد.در واقع این یخدان به تازه نگه داشتن غذا و سایر محتویات درون خود کمک می‌کند. همینطورمی‌توانید غذای کودک دلبندتان را درون آن در طی سفر سالم و تازه نگه دارید. با این اوصاف دیگر نیاز نیست برای صرف غذای تازه و نوشیدنی سرد به رستوران‌های بین راهی مراجعه کنید. این امر از صرف هزینه و زمان اضافه برای خرید غذا در مسیر سفر جلوگیری می‌شود. ما صادر کننده انواع یخدان یونولیتی به کشورهای همسایه هستیم. اگر در کشورهای همسایه حضور دارید به راحتی می‌توانید سفارشات یخدان یونولیتی خود را به ما بسپارید. ما از مرغوبترین مواد مطابق با استانداردهای جهانی آنها را برایتان تولید و صادر می‌کنیم. این محصول با کیفیت ایرانی در سراسر دنیا قابل استفاده است.

کولباکس یونولیتی

یخدان یونولیتی درب دار

یخدان‌های یونولیتی دارای درب که ما تولید می‌کنیم در زمینه‌های گوناگون قابل استفاده هستند. بارزترین ویژگی‌های آنها حفظ دمای درونی، ماندگاری مناسب و قیمت ارزان است. با آنها می‌توان دارو را برای چند ساعت تا یک روز، غذا را طی مدت هفت ساعت، سبزیجات را برای مدت یک تا دو روز نگهداری و حمل  کرد. همچنین برای حمل وسایل حساس شکستنی، جا به جایی میگو و ماهی به شکل تازه، جا به جایی و خنک نگه داشتن انواع نوشیدنی‌ها و … مناسب هستند. بهترین و مناسب ترین گزینه برای هر شخصی که می‌خواهد مایحتاج خود را بخرد و در سفر به همراه خود ببرد، همین یخدان‌های یونولیتی درب دار هستند. ما این یخدان‌ها را با بهترین متریال تهیه می‌کنیم. لذا مصرف کننده بدون نگرانی و در نهایت آرامش می‌تواند از آن استفاده کند. بدون اینکه خود را درگیر ایجاد خراشیدگی، فرو رفتگی و شکستگی آن کند.

 

 

یخدان یونولیتی درب دار

خرید یخدان یونولیتی ارزان

البته که دیجی کالا جزء فروشگاه‌های اینترنتی شناخته شده و مطرحی است که انواع یخدان‌های یونولیتی روی آن موجود هستند ولی این فروشگاه کاملا مختص یخدان نیست و قطعا آن را با قیمتی گرانتر می‌فروشد. یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان یخدان‌های یونولیتی کارخانه پردیس فوم صدرا است. شما می‌توانید با شماره‌های ما تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت کنید. آنگاه محصولی با کیفیت و ارزان قیمت برایتان در هر شهری که حضور دارید، ارسال می‌شود. شما با حذف واسطه‌ها و صرف هزینه ای بسیار کمتر می‎‌توانید صاحب این یخدان‌ها شوید. قاعدتا مغازه‌ها در سطح شهر محصولات خود را با قیمتی بالاتر از قیمت درب کارخانه ارائه می‌کنند. چرا که هزینه زیادی صرف واسطه‌هایی می‌شود که محصول را از کارخانه به دست مغازه داران می‌رسانند. پس بهتر است برای خرید یخدان پلاستوفومی و هر محصول دیگری آن را از درب کارخانه تولیدی اش خریداری کنید. از بین کارخانه‌ها نیز با کیفیت ترین و ارزان ترین را بر گزینید.

 

02177192439

09194569907

خرید یخدان یونولیتی ارزان

خرید یخدان یونولیتی عمده

برای اطلاع از قیمت عمده این محصول حتما با ما در تماس باشید. ما انواع یخدان یونولیتی را با ارزان ترین قیمت موجود در بازار و بالاترین کیفیت به شما عرضه می‌کنیم. تنها کافی است بعد از تماس بگویید که یخدان را برای چه کاری می‌خواهید؟ برای صادر کردن سبزی؟ میگو یا ماهی؟ سپس ما شما را راهنمایی می‌کنیم که آن را با چه ابعادی سفارش دهید. دریافت یخدان یونولیتی قیمت تنها از پردیس فوم صدرا امکان پذیر است.

لازم به ذکر است که گاهی برخی کارخانه‌ها از کیفیت مواد به کار رفته در تولید این یخدان‌ها می‌کاهند. با این کار قیمت این محصول به شدت کاهش می‌یابد. ما مشاوره‌های تلفنی لازم در این زمینه را در اختیارتان قرار می‌دهیم. ما با در نظر گرفتن کاربرد آن برای شما میزان کیفیت تولید آن را برایتان شرح می‌دهیم. اگر مورد تاییدتان بود به سرعت برایتان تولید و ارسال می‌کنیم. به این ترتیب قیمت این یخدان‌ها قابل تغییر است و کاملا به کاربردی که از آن انتظار دارید بستگی دارد.

 

 

02177192439

09194569907

 

خرید یخدان یونولیتی عمده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *