یخدان یونولیتی گرگان

یخدان یونولیتی گرگان


اگر به دنبال خرید با کیفیت و ارزان قیمت یخدان یونولیتی گرگان هستید مسیر انتخاب خود را کوتاه کنید و خرید یخدان یونولیتی در گرگان را از شرکت معتبر که تولید کننده محصولات یونولیتی می‌باشد تجربه کنید.

ارزان ترین و بهترین یخدان یونولیتی گرگان را از فروشگاه و شرکت ما بخواهید و ما فروشنده با کیفیت ترین محصولات یخدان یونولیتی در گرگان هستم. دفتر مرکزی ما در استان تهران و شهرک صنعتی پایتخت واقع شده است. ولی هیچ گونه محدویتی در زمینه فروش محصولات یونولیتی از جانب شرکت ما وجود نداشته و ندارد و از جای جای مناطق کشور از جمله گرگان می‌توانید جهت خرید این محصولات تماس حاصل فرمایید.

یخدان یونولیتی در گرگان

اگر در شهرستان و شهر گرگان زندگی می‌کنید و قصد خرید یخدان یونولیتی گرگان را دارید می‌توانید با بهترین و ارزان ترین قیمت یخدان یونولیتی در گرگان را در هر تعداد و سایزی از کوچک تا بزرگ از شرکت ما خرید کنید. قیمت محصولات ما بسیار مقرون به صرفه و ارزان است. چرا که شرکت ما تولید کننده یخدان یونولیتی بوده و به قیمت ارزان محصولات مان را در سراسر نقاط کشور به فروش می‌رسانیم و هیچ محدودیتی در زمینه سفارش و خرید از جانب شرکت ما وجود نداشته و ندارد.

در صورت خرید عمده ای یخدان یونولیتی تخفیفات بسیار خوبی نیز برای شما مشتریان گرامی مد نظر قرار داده ایم. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید با کارشناسان فروش ما و دفتر مرکزی ما در روزها و ساعت‌های اداری در تماس باشید.

.

02177192439

09194569907

 

.

فروش یخدان یونولیتی در گرگان

شهر بزرگ و پیشرفته گرگان یکی از شهرهای کشور است. برای سفارش و خرید یخدان یونولیتی گرگان نیازی نیست وقت گذاشته و به دنبال آن بگردید. ما انواع یخدان‌های یونولیتی را با متریالی عالی به اقصی نقاط کشور ارسال می‌کنیم. به منظور ثبت سفارش خود همین حالا با ما تماس حاصل فرمائید.

شما از طریق پیامک نیز می‌توانید قیمت یخدان‌ها را از ما گرفته و با کارشناسان ما در قسمت فروش در ارتباط باشید. قاعدتا این کلان شهر دارای شهرک‌های صنعتی است. این شهرک‌ها کارخانه‌هایی دارند که برای بسته بندی کالاهای تولیدی خود نیاز به محصولات یونولیتی دارند. همچنین برای بسته بندی و ارسال محصولات کشاورزی در گرگان به سایر نقاط کشور کشاورزان در این محدوده به یخدان‌های یونولیتی نیاز دارند.

لذا ما این نیازشان را تامین کرده و با نازلترین قیمت، بهترین و مناسب ترین یخدان‌ها را در اختیارشان قرار می‌دهیم. برای تحقق این امر همان طور که در بالا متذکر شدیم با ما در تماس باشید. قطعا همه ما با اتومبیل شخصی خودمان سفرهای زیادی را تجربه کرده ایم. یا مثلا به کمپ‌های تفریحی و کوهنوردی رفته ایم و اینها جزء تفریحاتمان است. در این سفرها و کمپ‌ها وجود یک باکس یا جعبه برای نگهداشتن مواد غذایی مان الزامی است. یخدان یونولیتی گرگان

یخدان یونولیتی چیست؟

یخدان‌های یونولیتی یکسری جعبه‌های درب دار از جنس پلاستوفوم در اندازه‌های گوناگون هستند. محصول بسیار مناسبی جهت سالم نگهداشتن مواد غذایی، مواد دارویی و صیفی جات هستند. به راحتی قابل استفاده داخل اتومبیل شخصی برای نگهداری انواع نوشیدنی‌ها در دمای پایین هستند. این محصول اسم‌های زیادی دارد. از جمله کولباکس یونولیتی، کولباکس مسافرتی، یخدان یونولیتی و غیره. یخدان یونولیتی گرگان

یخدان یونولیتی گرگان را به ما سفارش دهید.

یخدان‌های مسافرتی با جنس پلاستیک

یخدان‌ها در اندازه‌های گوناگون با جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. مثلا از جنس پلاستیک نیز تولید می‌شوند. لذا از تنوع قیمتی زیادی برخوردار هستند. شما در راستای نیاز خود و بودجه تان می‌توانید هر کدام را انتخاب و خریداری کنید.

سفارش یخدان مسافرتی یونولیتی

پیش از سفارش یخدان‌های یونولیتی حتما خصوصیات آن را بررسی کرده و همه جوانب را در نظر بگیرید. ماده اولیه برای تولید این محصول پلی استایرن است. از فواید مهم به کاربردن یونولیت در تولید یخدان‌ها ارزان قیمت بودن این ماده است. همچنین عایقی بسیار عالی در مقابل عبور سرما و گرما است. همچنین یخدان‌های با جنس یونولیت بسیار وزن کمی دارند. در سایزهای گوناگون با قطرهای مختلف نیز قابل تولید هستند. یخدان یونولیتی گرگان

این محصول با توجه به ضخامتی که دارد، یک ضربه گیر بسیار مناسبی است. لذا از نظر نشت مواد درون آن به بیرون کاملا خیالتان راحت باشد. از دیگر ویژگی‌های کاملا بارز یک یخدان یونولیتی، عدم نیاز آنها به مصرف برق و هر نوع منبع انرژی دیگر است. اگر قصد نگهداری مواد غذایی خود را برای مدتی بیشتر درون این یخدان‌ها دارید، کافی است از چند تکه یخ استفاده کنید.

سایز یخدان‌های یونولیتی شامل کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ است. این محصول علاوه بر نگهداری مواد غذایی برای تازه نگهداشتن انواع میوه‌ها و سبزی‌ها، انواع گوشت‌ها مثل مرغ و ماهی و غیره کاربرد دارد. یخدان کلم بروکلی نیز یکی از اسامی آن است. یخدانی که به وسیله کارخانه پردیس فوم صدرا تولید می‌شود، دارای ابعاد کاملا استاندارد است. برای اطلاع دقیق از ابعاد و قیمت آن از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در صورتی که اندازه و ابعاد خاصی مد نظر شما است، آن را با ما در میان بگذارید.

یخدان یونولیتی گرگان

02177192439

09194569907

 

کارایی یخدان یونولیتی

شاید شما هم دارای کسب و کارهای اینترنتی هستید و کارگاه تولید کننده ظروف شکستنی دارید. در این صورت برای داشتن یک بسته بندی کاملا مطمئن می‎توانید از این یخدان‌ها تهیه کنید. همچنین اگر در شهرهای ساحلی زندگی می‌کنید و کسب و کاری در زمینه صدور محصولات دریایی دارید، می‌توانید برای تازه و سالم ماندن محصولات دریایی از یخدان‌های یونولیتی استفاده کنید. می‌توان در این یخدان‌ها با استفاده از مقداری یخ برای یک تا دو روز نیز مواد درون آن قابل نگهداری است.

برای اینکه نوشیدنی‌ها در سالن‌ها و زمین‌های ورزشی خنک بمانند، مکان‌هایی مثل زمین‌های تنیس، فوتبال و استخرها، یخدان‌های یونولیتی کاربردی هستند. در فصل تابستان امکان دارد بخواهید به کوه بروید. بعد از رسیدن به قله جهت استراحت کردن،  نوشیدن مقداری آب خنک لازم است. لذا برای خنک نگهداشتن آب آشامیدنی در این مسیر از یخدان یونولیتی کوچک استفاده کنید.

در سفرهای شخصی یک الی دو روزه با اتومبیل برای همراه داشتن مقداری گوشت و لبنیات، یخدان‌های یونولیتی متوسط کاربردی هستند. جهت نگهداری نمونه‌های آزمایشگاهی در جای خنک، برای جا به جا کردن بین آزمایشگاه‌ها این یخدان‌ها بسیار کاربردی اند. یخدان یونولیتی گرگان

علاوه بر یخدان‌های یونولیتی که توضیحات کاملی درباره ویژگی‌های آنها ارائه دادیم، یخدان‌های مسافرتی زیادی با متریال مختلف در سطح بازار هستند. چند مورد از آنها را در این قسمت نام می‌بریم.

  • یخدان‌های برقی
  • یخدان‌های استیل
  • یخدان‌های چرخدار
  • یخدان‌های ایگلو
  • یخدان‌های برزنتی
  • یخدان‌های استنلی
  • یخدان‌های پارچه‌ای

به منظور اینکه بتوانید به صورت بهینه از یخدان‌های مسافرتی استفاده کنید، باید به درستی از آنها نگهداری کنید. در ادامه این مطلب به برخی از آنها می‌پردازیم:

دقت داشته باشید که جهت استفاده صحیح از یخدان‌های یونولیتی از بسته یخ برای خنک نگهداشتن مواد غذایی استفاده کنید. اگر هم بسته یخ نداشتید، داخل کیسه‌های پلاستیکی تکه‌های یخ بریزید و آن را داخل یخدان قرار دهید. در این صورت با ذوب شدن یخ، دیواره‌های یخدان خیس نمی‌شود.

مراقب باشید تا بدنه این یخدان‌ها با وسایل برنده و تیز دچار آسیب نشوند. همچنین مانع از وارد شدن ضربات محکم به یخدان شوید.

یخدان یونولیتی گرگان

یخدان یونولیتی خوزستان

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *