یخدان یونولیتی 30 لیتری

یخدان یونولیتی 30 لیتری از محصولات پرفروش ما است. با فرا رسیدن فصل تابستان یکی از معضلات هر فردی خنک نگه داشتن نوشیدنی و مواد غذایی حین سفر است. ممکن است تصمیم بگیرید چند روزی به دل طبیعت رفته و در سفر باشید. در چنین شرایطی حتما باید چاره ای برای پیشگیری از فساد مواد غذایی خود بیاندیشید. در این شرایط اکثرا افراد به خرید یخدانی نسبتا بزرگ و جادار می‌پردازند. با توجه به این شرایط و برای استفاده‌های گوناگون دیگر اعم از بسته بندی مناسب میوه‌ها و سبزیجات برای ارسال به شهرها و کشورهای دیگر و همچنین برای سالم ماندن ماهی و میگوهای صید شده کارخانه پردیس فوم صدرا به تولید و توزیع انواه یخدان‌های یونولیتی پرداخته است. خرید و ثبت سفارش انواع یخدان یونولیتی با کیفیت از سایت پردیس فوم صدرا به راحتی میسر است. برای این کار می‌توانید از طریق پیام رسان‌های مختلف استفاده کرده و یا مستقیما با ما تماس بگیرید. ما به صورت رایگان به شما مشاوره می‌دهیم. ارسال این محصول به صورت عمده به سراسر کشور امکان پذیر است.

 

02177192439

09194569907

 

یخدان یونولیتی 30 لیتری

قیمت یخدان یونولیتی 30 لیتری

در حالت کلی یخدان‌ها انواع مختلفی داشته و از مواد مختلفی ساخته می‌شوند. موادی همچون پلاستیک، یونولیت و فلز. هنگام انتخاب و خرید یک یخدان استاندارد مواردی را در اولویت قرار دهید. اولین مورد حائز اهمیت جنس یخدان است. یخدان‌های از جنس پلاستیک یا فلز بیشتر در منزل استفاده می‌شوند. چون سنگین وزن هستند و جا به جایی آنها کمی دشوار است. اما یخدان‌های از جنس یونولیت بسیار کار راه انداز بوده و با توجه به جنس  و مدل طراحی شان یکسری مزیت‌ها و معایبی دارند. در این قسمت به توضیح بیشتر در این زمینه می‌پردازیم. تفاوت عمده و اصلی یخدان‌های یونولیتی با یخدان‌های فلزی و پلاستیکی جنس آنها است. مهمترین و اصلی ترین ویژگی‌ یخدان یونولیتی 30 لیتری نسبت به سایر یخدان‌ها سبک وزن بودنشان است. لذا جا به جایی و حملشان بسیار راحت تر خواهد بود. بنابراین کوچکترین آسیبی به سلامتی ستون فقرات شخصی که آن را حمل می‌کند، وارد نخواهد کرد. در نتیجه اگر وزن یخدان برایتان مهم است، حتما از مدل‌های یونولیتی که وزنشان ناچیز است، خریداری کنید. از آنجا که این کالا را با پلاستوفوم فشرده و یا یونولیت می‌سازند، لذا عایق حرارتی بسیار عالی نیز خواهد بود. البته که این یخدان‌ها از جا به جا شدن گرما و سرما جلوگیری می‌کنند. همچنین مانع از زیاد و کم شدن دمای درون خود تا حد قابل قبولی می‌شوند. از دیگر ویژگی بارز این محصول به مناسب و ایده آل بودن قیمتش می‌توان اشاره کرد. به گونه ای که قیمتش اصلا قابل قیاس با یخدان‌های پلاستیکی و فلزی نیست.

 

 

قیمت یخدان یونولیتی 30 لیتری

کارایی یخدان یونولیتی

از دیگر ویژگی‌های یخدان یونولیتی 30 لیتری که کمتر به آن توجه می‌شود، مقاوم بودنشان در برابر ضربه است. همین موضوع سبب شده تا از آنها جهت بسته بندی کالا و اجناس ضربه پذیر و شکستنی استفاده شود. دقت کنید که این محصول در کارخانه پردیس فوم صدرا با ابعاد مختلف و متنوع به صورت سفارشی نیز تولید می‌شود. برای تحقق این موضوع حتما با کارشناسان مربوطه ما در تماس باشید. آنها راهنمایی‌های لازم در خصوص خرید و نحوه سفارش این کالا را در اختیارتان قرار خواهند داد. این یخدان‌ها محصولی بسیار مناسب و ایده‌آل جهت حمل قطعه یخ‌های بزرگ، ماده‌های غذایی، داروها و نمونه آزمایشگاهی و همینطور ظروف شکستنی، برای بسته بندی آبزیان، صیفی جات و سبزیجات خواهند بود. حتما جهت نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی برای مدت طولانی درون این یخدان‌ها از قطعه‌های یخ کمک بگیرید. همچنین مانع از وارد شدن ضربه سنگین به این یخدان‌ها شوید و مراقب باشید تا دچار آسیب و شکستگی نشوند. معمولا از این محصول برای انبار کردن بهتر و امن تر میوه و سبزی، برای سالم نگهداشتن میگو و ماهی بعد از صید و برای استفاده شخصی در مسافرت و کمپ‌ها استفاده می‌شود.

 

کارایی یخدان یونولیتی

خرید عمده یخچال یونولیتی

یخدان یونولیتی 30 لیتری از جمله محصولات موجود در کارخانه پردیس فوم صدرا است. با سایزهای مختلف قابل سفارش بوده و به سراسر کشور ارسال می‌شود. این محصول بسیار کاربردی است و با ماده ای بنام پلی استایرن انبساطی و یا همان پلاستوفوم قابل تولید است. بیشترین کاربردش نیز استفاده در حمل مواد غذایی و میوه‌های تازه است. ویژگی‌های منحصر به فرد آن همچون عایق بودن و سبک بودن و ارزان قیمت بودنش سبب افزایش مشتریان و درخواست برای این محصول شده است. استفاده از آن در زمینه‌های حمل گوشت و ماهی، میوه و سبزی، بستنی و غیره است. همچنین برای بسته بندی جهت انتقال راحتتر ظروف و کالاهای حساس به ضربه از آن استفاده می‌شود. به طور مثال در اسباب کشی برای بسته بندی ظروف چینی و کریستال و غیره کاربرد فراوان دارد. همچنین در آزمایشگاه‌ها و همچنین گلخانه‌ها از این محصول استفاده فراوانی برای جا به جایی امن نمونه‌ها و گل و گیاهان نیز می‌شود. جهت مشاهده انواع محصولات دکوری برای تم تولد روی لینک زیر کلیک کنید.

 

فروشگاه پردیس فوم

 

خرید عمده یخچال یونولیتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *