وزن 500 گرم
گنجایش 20 لیتری
ابعاد خارجی49*39*26
ابعاد داخلی44*34*20

یخدان کلم بروکلی

یخدان کلم بروکلی برای صادر کردن میوه‌ها وسبزی‌های تازه از جمله کلم بروکلی، آبزیان، انواع میگو و ماهی و … مورد استفاده قرار می گیرد کارخانه تولیدی پردیس فرم صدرا واقع در شهرک صنعتی پایتخت این محصول را تولید می‌کند. ما بدون واسطه و به طور مستقیم با قیمت عمده یخدان‌های کلم بروکلی را به مشتری عرضه می‌کنیم. این محصول برای بسته بندی میوه جات، سبزیجات، ماهی و آبزیان بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت بهترین روش بسته بندی محسوب می‌شود. چرا که پلاستوفوم ماهیت نگهدارندگی بسیار بالایی دارد و مواد را تازه درون خود بدون وارد شدن هیچ آسیبی نگهداری می‌کند. شاید برایتان سوال باشد که چرا اسم این محصول کلم بروکلی است؟ در پاسخ باید گفت، از آنجا که کلم بروکلی جزء سبزیجاتی است که به کشورهای دیگر صادر می شود، استفاده از یک بسته بندی با کیفیت برایش از اهمیت بالایی برخوردار است. ما آماده عرضه این محصول با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به سراسر کشور هستیم. برای ثبت سفارش با شماره کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.

 

 

ما در ابعاد و برای کارایی‌های دیگر نیز یخدان پلاستوفومی تولید می‌کنیم . به طور مثال برای بسته بندی نمونه و محصولات پزشکی و آزمایشگاهی، برای بسته بندی محصولات کشاورزی و سایر محصولات دریایی و … (برای مطالعه بیشتر درباره کاربردهای یخدان یونولیت روی لینک کلیک کنید).

خرید یخدان کلم بروکلی

هنگام خرید یخدان کلم بروکلی به ابعاد آن و کیفیت پلاستوفوم مصرف شده در ساختش دقت کنید. هر چه کیفیت متریال به کار رفته در ساختارش بهتر باشد، به طبع محصول شما با بسته بندی بهتری صادر می‌شود. قاعدتا در صادرات محصولات غذایی محصوصا مواد غذایی تازه دارا بودن بهترین بسته بندی به میزان قابل توجهی حائز اهیت است. بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا برای صادرکنندگان در کشورمان بهترین راهکار و محصول را برای بسته بندی تولید کنیم. شما می‌توانید سایر محصولات پلاستوفومی تولید شده ما را در سایت فروشگاهی پردیس فوم مشاهده کنید.


1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *