شناور تور ماهیگیری

شناور تور ماهیگیری از جمله ابزارها و تجهیزات بسیار مهم و پر اهمیت در صنعت ماهیگیری است. این شناور یونولیتی در کارخانه پردیس فوم صدرا در انواع و اندازه‌های مختلف تولید‌ می‌شود. به کمک آن ماهیگیر و صیاد خیلی راحت می‌تواند فرآیند ماهیگیری را انجام دهد. با استفاده این محصول تور به خوبی در سطح آب کم عمق و عمیق تر می‌تواند شناور می‌ماند. بنابراین ماهیگیری به نحو احسن انجام می‌شود. ماهیگیری یکی از صنعت‌های بسیار پر رونق در قسمت‌های جنوب کشور و حتی در برخی از بخش‌های شمالی ایران است. این حرفه به عنوان قطب اقتصاد جنوب کشور به شمار می‌رود. خیلی از ساکنین در استان‌های جنوبی کشور مخصوصا جزیره‌های خلیج فارس از این راه کسب درآمد می‌کنند. از اصلی ترین وسیله مورد نیاز برای این شغل بویه ماهیگیری است.

خرید شناور تور ماهیگیری

خیلی از صیادها هنگام خرید این محصول سعی دارند بهترین و با کیفیت ترین آن را انتخاب کنند. استفاده از پلاستوفوم سبک برای تور ماهیگیری بسیار محصول مناسبی است. از نظر قیمت و کیفیت بهترین انتخاب برای خرید بویه ماهیگیری، بویه ماهیگیری پلاستوفومی است. برای خرید این محصول با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت بالا با شماره‌های قرار داده شده تماس حاصل فرمائید. شناور ماهیگیری یا بویه، انواع و اقسام مختلفی دارد. خیلی از ماهیگیران امروزه از نوع پاشنه شتری یا استوانه‌ای استفاده می‌کنند. به کمک این نوع بویه ماهیگیری تور به خوبی روی سطح آب می‌ماند. به این ترتیب منجر می‌شود که تور روی سطح آب فضای بیشتری برای صید بیشتر داشته باشد.

وظیفه شناور ماهیگیری چیست؟

این وسیله باعث می‌شود تا تور ماهیگیری روی سطح آب شناور باقی بماند. از جمله مهم‌ترین و اساسی ترین ابزار صید ماهی به شمار می‌رود. یک ماهیگیر به همان اندازه که به یک تور ماهیگیری مناسب نیاز دارد، به بویه تور ماهیگیری مناسب نیز نیاز دارد. این محصول منجر می‌شود تا تور به صورت ثابت و بدون هیچ حرکتی روی سطح آب بماند. لذا عمل صید ماهی به راحت ترین شکل ممکن انجام می‌پذیرد. بویه تور ماهی ماهیگیری که به وسیله ما تولید می‌شود، دارای مقاومت بالا و دانسیته استاندارد است. برای مدت طولانی می‌توان از آن استفاده کرد. از طرف دیگر وزن کمی دارد و صیاد حین استفاده از آن اذیت نمی‌شود. بیشترین استفاده این محصول در آب‌های کم عمق است. البته اگر ماهیگیری تجربه کافی را داشته باشد، می‌تواند در سطوح عمیق آب نیز از آن استفاده کند.

قیمت شناور تور ماهیگیری

برای مقاومت بویه با فشار آب بالا، استفاده از یونولیت سبک مقاومت زیادی دارد. هنگام خرید بویه باید هم به سبک بودن و هم به کم حجم بودن آن دقت داشت. چرا که جنس تور ماهیگیری از پلاستیک یا نخ است. بنابراین جنس پلاستوفوم برای ماهیگیری نیز باید با تور سازگاری داشته باشد. لذا بهتر است از پلاستوفوم سبک استفاده کنید. شما به عنوان ماهیگیر با در نظر گرفتن میزان عمق و سطح فضای ماهیگیری خود، طول، عرض و ارتفاع شناور تور صیادی را انتخاب می‌کنید. می‌توانید در ابعاد مختلف آن را به ما سفارش دهیم.

قیمت شناور تور ماهیگیری

 

انواع بویه ماهیگیری

فوم نگهدارنده تور ماهیگیری یا بویه جزء وسیله‌های بسیار مهم هستند. برای حفظ تعادل تور ماهیگیری و همچنین برای نشانه گذاشتن جهت اعلام خطر از آنها می‌توان استفاده کرد. اکثر ماهیگیران از این بویه‌ها تنها برای شناور نگه داشتن تور ماهیگیری استفاده می‌کنند. انتخاب نوع بویه باید مناسب با وزن تور ماهیگیری باشد. یقینا اگر وزن تور ماهیگیری زیاد باشد، باید از بویه‌های بزرگتر و با حجم بیشتر استفاده کرد. از جمله انواع مختلف آن می‌توان به پاشنه شتری، گوشواره‌ای، مدل استوانه‌ای، خاویاری، چوب پنبه، کفر و … اشاره کرد. حین تولید شناور تور ماهیگیری جایی برای قرار گرفتن طناب در نظر گرفته می‌شود. بنابراین صیاد می‌تواند تور ماهیگیری را با طناب روی سطح آب نگه دارد. با عبور طناب از لابه لای بویه‌ها و محکم کردن آن به کمک واشرهای گوناگون، تور ماهیگیری به خوبی سفت می‌شود. به این ترتیب توانایی وزن ماهی در صورتی که زیاد باشد را خواهد داشت.

انواع بویه ماهیگیری

جهت مشاهده انواع محصولات پلاستوفومی دکوری به سایت فروشگاهی پردیس فوم صدرا مراجعه فرمائید.

 

درمیان ابزارها و وسایل مربوط به ماهیگیری، بویه ماهیگیری یکی از مهمترین‌ها است. استفاده از بویه‌ها منجر به راحت تر شدن شغل ماهیگیرها و صیادها می‌شود. به گونه ای که در آب‌های کم عمق و همینطور عمیق به سادگی پروسه ماهیگیری صورت می‌گیرد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم درباره پلاستوفوم سبک جهت تور ماهیگیری و شیوه استفاده از آنها صحبت کنیم.

چرا در ماهیگیری از بویه استفاده کنیم؟

از کارها و صنعت‌های پررونق در بخش‌های شمال و جنوب کشور، ماهیگیری است. این صنعت به عنوان قطب اقتصاد جنوب کشور شناخته شده است. بسیاری از مردم در استان‌ها و شهرهای جنوب کشور به خصوص ساکنان جزیره‌های خلیج فارس در این زمینه کار می‌کنند. شناور تور ماهیگیری از وسایل مهم و اصلی در ماهیگیری است، لذا ماهیگیران حین خریدن دقت دارند که با کیفیت ترین آن را انتخاب کنند. استفاده از یونولیت با وزن کم برای تور ماهیگیری کاربردی و مناسب است. لذا گزینه ای عالی برای خرید بویه ماهیگیری است.

 کار اصلی این وسیله، شناور نگه داشتن تور ماهیگیری روی آب است. در حقیقت این محصول از ابزارهای پایه ای و اولیه در صیادی است. به این ترتیب صیادها علاوه بر نیاز به یک تور ماهیگیری با کیفیت به شناور خوب برای آن احتیاج دارند. با کمک بویه ماهیگیری تور آن کاملا ثابت روی آب می‌ماند. این موضوع به راحت انجام شدن کار ماهیگیری کمک می‌کند.

یونولیت سبک برای تورهای ماهیگیری

مدل‌ها و انواع زیادی شناور برای استفاده در تور ماهیگیری در سطح بازار هستند. بیشتر صیادها مدل‌های پاشنه شتری و استوانه ای را می‌شناسند و به کار می‌برند. این دو مدل بویه، خیلی خوب روی سطح آب مانده و منجر می‌شوند تا تور ماهی گیری دارای فضای بیشتر در سطح آب باشد. در نتیجه صید بیشتری نصیب ماهیگیر می‌شود. به طور معمول جنس بویه‌های تور ماهیگیری از پلی استایرن انبساطی است. آنها استقامت بالایی داشته و فشرده هستند. برای زمان زیادی امکان استفاده از آنها وجود دارد. از سویی دیگر سبک وزن هستند و استفاده راحتی دارند. از خصوصیات دیگر یونولیت‌های با وزن کم برای تور ماهیگیری، داشتن تحمل بالا برای وزن زیاد طعمه است. غالبا از این وسایل در آب‌هایی با عمق کم استفاده می‌شود. بسته به تجربه و تبحر ماهیگیران این بویه‌ها قابل استفاده در آب‌های عمیق نیز هستند.  

مزیت پلاستوفوم سبک برای تور ماهیگیری

به غیر از پلی استایرن‌ها، از متریال دیگری نیز برای تولید بویه ماهیگیری استفاده می‌شود. مشهورترین آنها پی وی سی است. بویه‌ها در اشکال، اندازه و رنگ‌های گوناگونی تولید می‌شوند. خصوصیت اصلی یک شناور تور ماهیگیری، جنس آن است. یونولیت با خاصیت سبک بودن خود، حین رو به رو شدن با فشار آب زیاد، مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد.

 

فوم نگهدارنده تور ماهیگیری

فوم‌های نگهدارنده از ابزارهای مهمی هستند که برای حفظ تعادل تور ماهیگیری و همینطور نشانه گذاری کردن و اعلام خطر استفاده می‌شوند. بسیاری از ماهیگیرها برای اینکه تور ماهیگیری را روی آب شناور نگه دارند، از بویه استفاده می‌کنند. انتخاب نوع و مدل بویه با وزن تور ماهیگیری در تناسب است. به طور مثال اگر وزن یک تور ماهیگیری زیاد باشد، بایستی بویه ای بزرگتر با حجم بیشتر به کار برد. به طور مثال از نکته‌های مهم، توانایی تحمل تور ماهیگیری برای شناور ماندن روی آب با عمق‌ها و فشارهای گوناگون است. شناورهای تور ماهیگیری سوراخ‌هایی جهت عبور دادن طناب با قطر زیاد دارند. به گونه ای که راحت روی سطح آب باقی بمانند. یونولیت سبک از بهترین متریال برای تولید بویه ماهیگیری است. یونولیت‌های سبک با داشتن وزن سبک و قیمت مناسب، قاعدتا برای تولید شناورهای تور ماهیگیری بسیار مناسب هستند. این وسیله با داشتن جنس مقاوم، توانایی زیاد شناور ماندن روی آب را دارد.

مصرف مختلف یونولیت سبک

امروزه بسیاری از تولید کننده‌ها و شرکت‌ها وسیله و تجهیزهای لازم برای ماهیگیری را دارند. آنها از پلاستوفوم سبک برای قرار دادن در تور ماهیگیری استفاده می‌کنند. یونولیت‌های سبک با اندازه‌های گوناگونی تولید شده و وارد بازار می‌شوند. از آنها برای کارهای مختلفی چون استفاده در سقف ساختمان‌ها به کار برده می‌شود. ما در کارخانه پردیس فوم صدرا از مواد عالی و درجه یک برای تولید انواع محصولات خود استفاده می‌کنیم. اگر فعالیت شما در عرصه ماهیگیری است، برای استقرار تور ماهیگیری خود نیاز دارید تا از بویه ماهیگیری استفاده کنند. به این ترتیب ماهی‌های بیشتری نیز صید می‌کنند. جهت سفارش و خرید انواع بویه ماهیگیری با کارشناسان ما تماس گرفته و ثبت سفارش کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *