نبشی

یونولیت بسته بندی نبشی

یونولیت بسته بندی نبشی با طول و عرض مختلف کاملا به اختیار و انتخاب مشتری به وسیله کارخانه پردیس فوم صدرا تولید می‌شود. این محصول پلاستوفومی برای بسته بندی انواع کالاها و اجناس استفاده می‌شود. برای مثال برای بسته بندی محصولات چوبی مثل میز، کمد، درب، لوارم خانگی و لوازم اداری و … . عکسی که ما در این مقاله قرار داده ایم مربوط به نبشی با ضخامت 2 سانتی متر است. این محصول با نام‌های دیگری چون نبشی ال نیز شناخته شده است. تراکم و میزان دانسیته این محصول بستگی به وزن کالای تولید شده شما دارد. ما با دانسیته‌های مختلف آن را در اختیار شما قرار می‌دهیم. پلاستوفوم نبشی جزء محصولاتی است که ما می‌توانیم با تیراژ بالا به سرعت و ظرف مدت چند روز به مشتری در اقصی نقاط کشور تحویل دهیم.

 

 

خرید یونولیت بسته بندی نبشی

خرید یونولیت نبشی برای بسته بندی محصولات تولیدی شما امری معقولانه است. چون پلاستوفوم بهترین و ارزانترین محصول برای بسته بندی کالاهای شما است. پلاستوفوم عایقی بسیار عالی برای جلوگیری از آسیب دیدگی اجناس تولیدی شما است. شما می‌توانید با تماس گرفتن با کارشناسان فروش کارخانه پردیس فوم به راحتی و بدون حضور فیزیکی به صورت عمده با تیراژ بالا یونولیت نبشی ال را تهیه کنید. شما می‌توانید از طریق لینک زیر انواع یونولیت گوشه را مشاهده و خریداری کنید.

یونولیت گوشه

یونولیت نبشی

استفاده از یونولیت‌های نبشی در بسته بندی به شما آسودگی خاطر لازم برای حمل و نقل کالایتان را می‌دهد. استفاده از این محصول برای بسته بندی امن ترین روش ممکن است. با این روش هیچ آسیب و ضربه ای به محصولات تولیدی شما حین حمل و نقل وارد نخواهد شد. از این نظر اجناس در مصونیت کامل به فروشگاه‌ها می‌رسند و تحویل مشتریان می‌گردند. اگر دوست دارید انواع محصولات از جنس پلاستوفوم را ببینید به سایت فروشگاهی پردیس فوم سر بزنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *