یونولیت حبه قندی

یونولیت حبه قندی از محصولات پلاستوفومی بسیار پرکاربرد برای بسته بندی اجناس و کالاهای حساس و شکننده است. این محصول یونولیتی جایگزین بسیار مناسبی برای سفارش قالب‌های مخصوص هر نوع کالایی است. با خریداری آنها دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد از نظر مالی و زمانی برای طراحی و تولید یونولیت‌‌های بسته بندی ویژه اجناس خود نیستید. این حبه‌های پلاستوفومی پرکاربرد برای بسته بندی انواع ظروف حساس، شکننده و آسیب پذیرمورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله کالاهای حساس به لوستر، انواع کریستال‌ها و انواع چینی‌ها می‌توان اشاره کرد. در اصل این محصول پلاستوفومی در قطعه‌های کوچک مکعبی شکل در ابعاد 2*2*2 سانتی متر هستند. در اصطلاح به آن حبه قند یونولیتی نیز می‌گویند. استفاده از این حبه‌های قند یونولیتی درصد شکستگی و صدمه دیدن کالاهای حساس و شکننده که در داخل کارتن قرار می‌گیرند را به میزان قابل توجهی کاهش می‌رهد. چرا که به خوبی دو تا دور محصول را محاصره کرده و از وارد شدن شدت ضربه به داخل کارتن پیشگیری می‌شود. جهت مشاهده انواع یونولیت‌ بسته بندی اینجا کلیک کنید.

 

خرده یونولیت بسته بندی

خرده یونولیت‌های بسته بندی به شکل مکعب‌های کوچک هستند. با نام یونولیت حبه قندی شناخته شده هستند. نقش محافظت کنندگی کالاها و اجناس مختلف را دارند. به آنها یونولیت محافظ حبه قندی نیز می‌گویند. قیمت آنها بسیار ارزان است. ولی بسیار ارزشمند هستند. شما با صرف هزینه ای بسیار کم می‌توانید تا حد زیادی از وارد شدن آسیب به ظروف و اجناس مختلف تولیدی خود بپردازید. بنابراین مشتریان شما نیز با مشاهده بسته بندی ایمن شگفت زده شده و رضایت بیشتری خواهند داشت. لذا برای خرید از شما اشتیاق بیشتری خواهند داشت.

 

خرید و قیمت یونولیت حبه قندی

کارخانه پردیس فوم صدرا این حبه‌های یونولیتی را در بسته بندی‌های بزرگ یک کیلویی به فروش می‌رساند. ما در این قسمت تصاویر بسته بندی حبه‌های پلاستوفومی را گذاشته ایم. برای خرید این محصول و کسب اطلاع از قیمت آن، با شماره‌های ما تماس حاصل فرمائید. ما با ارزانترین قیمت آنها را برایتان ارسال می‌کنیم. در نظر داشته باشید که با خرید این مکعب‌های کوچک پلاستوفومی مانع از بوجود آمدن خسارات زیاد به کالاهای بسته بندی تان حین حمل و نقل می‌شوید. قطعا برای شما و مشتریان شما نوع بسته بندی جنس خریداری شده بسیار مهم است. یک بسته بندی خوب و با کیفیت در سالم رسیدن اجناس به دست مشتری نقش بسیار مهمی دارد. شما می‌توانید با در نظر گرفتن هزینه بسیار پایین و خریداری این یونولیت حبه قندی، بهترین بسته بندی را برای اجناس تولیدی خود داشته باشید. با مراجعه به سایت فروشگاه پردیس فوم صدرا می‌توانید همه محصولات پلاستوفومی ما را ببینید.

خرید و قیمت یونولیت حبه قندی
خرید و قیمت یونولیت حبه قندی
خرید و قیمت یونولیت حبه قندی
خرید و قیمت یونولیت حبه قندی

13 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *