یونولیت پیستون کوچک

یونولیت پیستون کوچک همانند یونولیت پیستون بزرگ مربوط به بسته بندی قطعات خودرو است. با این تفاوت که برای پیستون کوچک طراحی شده است. به طور کلی یک خودرو قطعات زیاد و مختلفی دارد. هر کدام از این قطعات کار خاصی را برای به کار انداختن خودرو و حرکت آن انجام می‌دهند. یکی از مهمترین قطعات، پیستون است. کار آن تراکم سوخت و هوا است. در حقیقت انرژی به دست آمده از سوختن بنزین را به حرکت رفت و برگشتی تبدیل می‌کند. در نتیجه این حرکت به چرخ‌ها برای حرکت دورانی انتقال پیدا می‌کند. پیستون با ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود. طراحی پیستون وابسته به نوع و طراحی خودرو است. معمولا پیستون‌ها از جنس آلومینیوم یا آلیاژ چدن ساخته می‌شوند.البته اکثر پیستون‌ها از جنس آلومینیوم هستند. چون سبک است و حرارت را بهتر انتقال می‌دهد. ظاهر پیستون به شکل استوانه است و داخل سیلندر حرکت رفت و برگشتی می‌کند.  

خرید یونولیت پیستون کوچک

برای خرید یونولیت مناسب برای بسته بندی پیستون تولید شده تان با کارشناسان فروش کارخانه پردیس فوم صدرا تماس حاصل فرمائید. آنها اطلاعات دقیق همراه با قیمت در اختیارتان قرار می‌دهند. ما به بهترین وجه این محصول پلاستوفومی را برایتان تولید می‌کنیم. استفاده از این محصول برای بسته بندی پیستون جهت حمل و نقل توصیه می‌شود. با این روش پیستون‌ها هنگام جابجایی هرگز دچار آسیب نخواهند شد. پیستون دارای اجزای مختلف است. از جمله تاج، دامنه، رینگ پیستون و سوراخ گژنپین. طراحی بسته بندی پلاستوفومی به گونه ای است که همه اجزای آن به طور کامل جای گیرند و به هم ساییده نشوند. این طراحی به صورت کاملا حرفه ای توسط کارشناسان ما با نرم افزارهای اختصاصی انجام شده است. 

برای مشاهده یونولیت بسته بندی تولید شده ما می‌توانید به لینک مراجعه کنید. همچنین برای اینکه بتوانید از محصولات پلاستوفومی دکوری دیدن فرمائید، به سایت فروشگاهی پردیس فوم مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *