یونولیت کلاه ایمنی

یونولیت کلاه ایمنی مجموعه یونولیت‌های کلاه‌های مختلف هستند که شرکت پردیس فوم صدرا همه آنها را با دانسیته‌های مختلف، با توجه به نیاز و خواسته مشتری تولید می‌کند. به طور مثال این یونولیت‌ها با فشردگی‌های 100، 25، 35 و … تولید می‌شوند. همچنین بنا به درخواست مشتریان، این محصول پلاستوفومی را به صورت رنگی نیز عرضه می‌کنیم. ممکن است مشتری بخواهد این محصول را با وزن کمتری سفارش دهد. ما از این نظر مشکلی نداریم و کاملا به انتخاب مشتری احترام می‌گذاریم. انواع یونولیتی‌های کلاه ایمنی‌ تولید شده توسط کارخانه پردیس فوم صدرا عبارتند از یونولیت کلاه کاسکت، یونولیت کلاه اسکیت، یونیت کلاه دوچرخه سواری، یونولیت کلاه صخره نوردی و یونولیت کلاه کاسکت موتور. این محصول برای تولید انواع کلاه‌های ایمنی بسیار کاربردی است. استفاده از پلاستوفوم برای بسته بندی کلاه ایمنی بهترین روش بسته بندی است. به طور معمول کلاه های ایمنی بسیار سبک و بادوام هستند. 

خرید و قیمت یونولیت کلاه ایمنی

برای خرید و قیمت یونولیت کلاه ایمنی به صورت معمولی و رنگی با ما تماس بگیرید. ما با قیمت‌های مختلف با توجه به فشردگی، انواع پلاستوفوم کلاه ایمنی را تولید می‌کنیم. کلاه ایمنی از جمله وسایل ایمنی مورد نیاز مهندسین، کارگران ساختمانی، موتورسواران، دوچرخه سواران و برخی ورزشکاران از جمله برای ورزش‌های صخره نوردی و اسکیت است. وجود این کلاه برای حفظ جان افرادی که در زمینه‌های مذکور فعالیت دارند لازم و ضروری است. لذا کارخانه‌های تولیدکننده کلاه ایمنی تلاش می‌کنند تا آنها را با بهترین بسته بندی به خریداران عرضه کنند. ما برای تحقق این هدف شما تولید کنندگان عزیز، آماده تولید بهترین محصولات پلاستوفومی برای بسته بندی کلاه‌های ایمنی هستیم. از نظر تعداد تولید نیز این مژده را  به شما می‌دهیم که کارخانه پردیس فوم صدرا سالانه قابلیت تولید بیش از یک میلیون از یونولیت کلاه ایمنی را دارد. برای دیدن انواع محصولات یونولیتی اینجا کلیک کنید.

فوم داخل کلاه کاسکت 

 فوم داخل کلاه کاسکت از جمله محصولات پلاستوفومی تولید شده به وسیله کارخانه پردیس فوم صدرا است. ما این فوم‌ها را به صورت رنگی و سفید ساده تولید می‌کنیم. شما می‌توانید در رنگ‌های مختلف این محصول را به ما سفارش دهید. ما با فشردگی مورد نظر شما هر نوع کلاه ایمنی را برایتان تولید می‌کنیم. تولید کنندگان این کلاه‌ها ترجیح می‌دهند تا بسته بندی شان نیز به گونه‌ای باشد که همچنان مجموع وزن نیاز نباشد. به این ترتیب جابجایی آنها آسان است. لذا ما  بهترین یونولیت کلاه ایمنی را با دانسیته پایین و مقاومت بالا برایتان تولید می‌کنیم .
 
 

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *