قیمت یخدان یونولیتی 

قیمت یخدان یونولیتی 


قیمت یخدان یونولیتی 

قیمت یخدان یونولیتی در سایت پردیس فوم صدرا نسبت به قیمت موجوددر بازار بسیار ارزان تر است. یخدان یونولیتی یا جعبه درب‌دار یونولیتی یکی دیگر از محصولات از جنس پلاستوفوم است که از پلی استایرن انبساطی به صورت فشرده ساخته می‌شود. این محصول در ابعاد و اندازه‌های مختلفی توسط کارخانه پردیس فوم صدرا تولید می‌شود. این محصول جهت کاربردهای مختلف استفاده می‌شود. برای مثال برای حمل و نگهداری در دمای مناسب برخی داروهای یخچالی، حمل مواد غذایی فاسد شدنی و همچنین برای استفاده در صنایع بسته بندی بسیار پرکاربرد است. جهت مشاهده سایر محصولات پلاستوفومی ما که دکوری هستند وارد سایت شاپ پردیس فوم شوید.

قیمت یخدان یونولیتی 

خرید و قیمت یخدان یونولیتی

ما برای ساخت این محصول از بهترین متریال استفاده می‌کنیم. چرا که بالا بودن کیفیت و رضایت مشتری برای ما در اولویت قرار دارند. این یخدان‌ها با توجه به کارایی شان از اندازه خیلی بزرگ تا اندازه بسیار کوچک ساخته می‌شوند. به طور مثال یخدان‌های بسیار بزرگ برای استفاده در مسافرت‌ها و کمپین‌ها، برای حمل انواع وسایل شکستنی و کالاهای دیجیتالی، انواع چینی‌ها، کریستال و غیره و همچنین نگهداری به صورت موقت برخی مواد غذایی برای فاصله زمانی و مسافتی کم قابل استفاده هستند. برای نگهداری و مراقبت از گوشت و مرغ به صورت منجمد یا تازه، برای نگهداری بستنی و نگهداری نمونه‌های آزمایشگاهی و غیره می‎توان از آن‌ها استفاده کرد. برخی از آنها طوری طراحی شده‌اند که بتوان آنها را در صندوق عقب ماشین جای داد. جهت اطلاع دقیق از قیمت با شماره‌های قرار داده شده تماس حاصل فرمایید.

 

02177192439

09194569907

 

خرید و قیمت یخدان یونولیتی

ویژگی‌های یونولیت

به طور کلی پلاستوفوم یا یونولیت ویژگی‌های بسیار زیادی دارد. این عنصر، عایق بسیار خوبی در برابر حرارت و گرما است. از جابجایی و عبور گرما و سرما جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر با با توجه به اینکه سلولبندی ساختارش به گونه‌ای است که محکم و مقاوم است. در برابر ضربه نیز از هر آنچه که در داخلش باشد به خوبی محافظت می‌کند. به این ترتیب به عنوان جعبه ای برای نگهداری مواد فاسد شدنی قابل استفاده است. همچنین برای مراقبت از اجناس حساس که با ضربه دچار آسیب می‌شوند مناسب است. یک ویژگی منحصر به فرد دیگر یونولیت، ارزان بودن آن است. همچنین کم بودن وزنش خصوصیت بارز این محصول است. همه این موارد سبب شده اند که این یخدان‌ها طی سال‌های اخیر مشتریان بسیار زیادی از سراسر کشور داشته باشند. ما با در نظر گرفتن نیاز و خواسته مشتری و کارایی یخدان برای وی، آن را در ابعاد مختلف برایش طراحی و تولید می‌کنیم. برای اطلاع دقیق از قیمت یخدان یونولیتی با ما در تماس باشید.

02177192439

09194569907

خرید یخدان یونولیتی

قیمت یخدان یونولیتی کوچک

یخدان یونولیتی کوچک نیز با قیمتی مناسب در کارخانه ما وجود دارد. تنها کافی است از طریق ایتا، روبیکا، واتس آپ یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید. ابعاد کوچکتر آن برای ماشین‌هایی با صندوق کوچک، مناسب است. سایز متوسط این محصول نیز کاربردهای خاص خود را دارند. از ابعاد کوچک  آن برای مسافرت‌های خانوادگی که از چند نفر تشکیل شده اند، استفاده می‌شود. افرادی که در زیمنه صادر کردن برخی از سبزی‌ها، میگو و ماهی فعالیت می‌کنند، از این یخدان‌ها برای صادر کردن محصولات خود استفاده می‌کنید. به طور مثال یخدان کلم بروکلی و یخدان یونولیتی ماهی نام دارند. همچنین شاید تا به حال در ورزشگاه‌ها دیده باشید که نوشیدنی‌های خنک از جمله آب برای ورزشکاران درون این یخدان‌ها نگهداری می‌شود.

 

قیمت یخدان یونولیتی کوچک

قیمت یخدان فیبری

نام دیگر این یخدان‌های پلاستوفومی یخدان فیبری است. گاهی از یخدان‌ها برای نگهداری برخی مواد دارویی که نیاز به نگهداری در دمای یخچال دارند استفاده می‌شود.همچنین گاهی برای نگهداری برخی نمونه‌های آزمایشگاهی، برای سالم رساندن نمونه به آزمایشگاهی خاص به طور مثال جا به جایی  یک نمونه آزمایشگاهی از یک شهری به شهر دیگر از این یخدان‌ها استفاده می‌شود. همچنین برای نگه داشتن تکه‌های یخ و یا یخ خشک می توان از آنها استفاده کرد. یا مثلا برای نگهداری خون در مراکز اهدای خون نیز قابل استفاده هستند. اگر می‌خواهید قیمت یخدان یونولیتی را بدانید با ما تماس بگیرید.

02177192439

09194569907

استفاده از یخدان یونولیتی در خودرو

برای استفاده از یخدان‌های یونولیتی مناسب در خودرو به ویژه در فصل تابستان و گرما ما آنها را به گونه‌ای برایتان طراحی می‌کنیم که به راحتی داخل صندوق عقب جای بگیرند. ولی دقت داشته باشید که حتما از پک یخ و یا یک سری یخ داخل پلاستیک درون یخدان‌های فومی قرار دهید. در ضمن حواستان باشد که با برخی ابزارهای تیز درون صندوق عقب تماس نداشته باشد. به این ترتیب از سوراخ شدن و تخریب آن پیشگیری می‌شود. سپس می‌توانید آب معدنی یا بطری آب و سایر مواد غذایی را طی مسافرت و مسافت‌های طولانی به طور سالم در آن نگهداری کنید.

یخدان یونولیتی خودرو

قیمت یخدان یونولیتی بزرگ

یخدان یونولیتی با ابعاد بسیار بزرگ نیز کابردهای فراوانی دارد. گاهی در شرایطی خاص مثل اسباب کشی نیاز است تا مواد غذایی داخل فریزر و یخچال را برای ساعاتی درون فضایی خنک و با دمای مناسب نگهداری کنید. تا زمانی که یخچال فریزر جا به جا شود و به خانه مقصد ربرسد. سپس در آنجا انصب شود تا مواد غذایی به درون آن انتقال پیدا کنند. به این ترتیب در این فاصله زمانی برای پیشگیری از فاسد شدن مواد غذایی مثل شیر، کره، گوشت و سبزیجات که یخ زده هستند، می‌توانید از این یخدان‌ یونولیت ارزان قیمت استفاده کنید. به این ترتیب طی این فاصله زمانی که نسبتا طولانی هم است مواد غذایی تان سالم می‌مانند.

قیمت یخدان یونولیتی بزرگ

برخی استفاده‌های دیگر از یخدان یونولیتی

بهترین گزینه برای محافظت و نگهداری از ظرف‌های چینی، کریستالی با قیمت گران و همچنین برخی وسیله‌های الکترونیکی و دیجیتال که حساس و آسیب پذیر هستند، استفاده از این یخدان‌ها بسیار کمک کننده است. به ویژه در شرایطی که اسباب کشی باشد. بدون وارد شدن کوچکترین آسیبی به آنها قابل جابجایی و حمل هستند.

گاهی برای برخی از نمونه‌های آزمایشگاهی به ویژه در آزمایشگاه‌های طبی و برخی نمونه‌های آزمایشگاهی دیگر که مربوط به کشاورزی و زیست شناسی هستند، یا مثلا برای  انجام برخی پروژه‌های آزمایشگاهی مربوط به مقاطع دکتری و فوق لیسانس نیاز به وجود این یخدان ها در ابعاد کوچکتر احساس می‌شود. با استفاده ازاین یخدان نمونه‌ها به طور سالم نگه داری شده و آزمایش‌های لازم روی آنها انجام می‌شود. اطلاع از قیمت یخدان یونولیتی از طریق شماره‌های زیر میسر است.

02177192439

09194569907

 

یخدان یونولیتی قیمت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *