پلاستوفوم بسته بندی

پلاستوفوم بسته بندی با شکل و حجم گوناگون و متفاوت از جنس پلی استایرن انبساطی تولید می‌شود. انتخاب بسیار مناسبی برای محافظت از وسایل ظریف و حساس در برابر ضربه است. به طور کلی پلاستوفوم عالی ترین گزینه جهت بسته بندی اجناس گوناگون شکننده و حساس است. برای حمل و نقل آنها بسیار کاربردی است. از طرفی برای بسته بندی کردن بسیاری از داروها و لوازم الکترونیکی می‌توان از آنها بهره برد. این محصول هر نوع ماده غذایی تازه، یخ زده، انواع سبزی‌ها را در دمای پایین نگهداری می‌کند. همچنین حین حمل و جا به جایی این مواد، هیچ آسیب و حرارتی به آنها وارد نمی‌شود. برای اینکه این مواد در مدت زمان بیشتری سالم بمانند، استفاده از پلاستوفوم بسته بندی بسیار اثر بخش خواهد بود. همه این مواردی که گفته شدند و مواردی دیگر در کنار هم سبب شدند تا پلاستوفوم انبساطی از محصول‌های بسیار پر کاربرد در صنعت بزرگ بسته بندی محسوب شوند.

 

پلاستوفوم بسته بندی

کاربرد پلاستوفوم بسته بندی

در حالت کلی هر نوع محصول یونولیت بسته بندی قسمت اعظمی را به خود تخصیص می‌دهد. محصول‌های از جنس پلاستوفوم طیف وسیعی از بخش بسته بندی را در بر گرفته اند. از بسته بندی لوازم خانگی گرفته تا صنعت‌های دیگری چون کندوی عسل پلاستوفومی، یخدان‌های یونولیتی و جعبه‌های یونولیتی و حتی کوچکترین محصول برای بسته بندی با نام یونولیت حبه قندی از محصولات پلاستوفومی استفاده می‌شود. برای هر محصولی و متناسب با شکل و ابعادش یک جعبه یونولیتی خاص طراحی و تولید می‌شود. مثلا برای آبمیوه‌گیری، چای ساز، سینک ظرفشویی و بسته بندی غربیلک خودرو، انواع گوشه‌ یونولیتی و فوم‌های بسته بندی گوشه.

کاربرد پلاستوفوم بسته بندی

قالب یونولیت یا فوم بسته بندی چیست؟

بسته بندی یک کالا یا محصول نمایان گر زحمت‌های تولید کننده آن است. همچنین برای مشتری اینگونه تداعی می‌شود که آن کالا دارای ارزش و کیفیت بالایی است. کارخانه پردیس فوم صدرا دارای تخصص و هنر ویژه ای در زمینه تولید انواع یونولیت بسته بندی است. شرکت‌ها و کارخانه‌های بسیاری در سطح کشور برای بسته بندی محصولات تولیدی خود از ما خرید می‌کنند. برای دستیابی به اطلاعات دقیق تر و بیشتر در این زمینه از طریق شماره‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

 

02177192439

09194569907

 

از جمله کارهایی که کارخانه پردیس فوم صدرا انجام می‌دهد، ساخت قالب برای محصولات یونولیتی بسته بندی است. ابتدا باید مدل سازی اولیه انجام شود. طرح اولیه قالب بسته بندی کالا زده شده سپس مورد تایید مشتری قرار گیرد. بعد از این مرحله ما پلاستوفوم بسته بندی آن قالب را تولید کرده و در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهیم. به این ترتیب طی این پروسه ایده و نقشه ذهنی که روی کاغذ و سپس در نرم افزار مخصوص طراحی پیاده شده است، در قالب یک محصول یونولیتی علنی و اجرا می‌شود. کارخانه پردیس فوم صدرا با دارا بودن افراد متخصص و زبده در این زمینه با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب محصولات یونولیتی را برای بسته بندی طراحی و تولید می‌کند.

قالب یونولیت یا فوم بسته بندی چیست؟

فوم بسته بندی

طراحی پلاستوفوم بسته بندی و بهینه سازی آن زیبایی خاصی به ظاهر جعبه محصول شما می‌بخشد. جهت آشنایی بیشتر با انواع محصولات بسته بندی به سایت پردیس فوم مراجعه کنید. برای ثبت سفارش نیز با ما از طریق شماره‌های زیر در ارتباط باشید. پس از اینکه نقشه یک قالب طراحی شد و ابعاد و اندازه‌های آن مشخص شد، با استفاده از ماشین آلات فرز و تراشکاری آن قالب تولید می‌شود. سپس ما با کمک آن قالب، بسته بندی یونولیتی متناسب با محصولتان را برایتان تولید می‌کنیم.

 

فوم بسته بندی

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *