کارخانه پردیس فوم برای بسته بندی بهتر انواع لوازم خانگی محصولات یونولیتی تولید می‌کند. یونولیت بسته بندی توستر یکی از این محصولات است. به این صورت که ابتدا مشتری لوازم خانگی مورد نظر تولید شده خود را برای ما میفرستند. کارشناسان ما قالب مربوط به آن را طراحی و تولید می‌کنند. سپس یونولیت آن قالب را با هر تعدادی که مشتری سفارش داده تولید کرده و در اختیار وی قرار می‌دهند. با توجه به اینکه متناسب با هر وسیله ای یونولیت جهت بسته بندی آن طراحی و تولید می‌شود، دارای نام‌های مثلا یونولیت بسته بندی آبمیوه گیری، هواساز، چای ساز و غیره است.

انواع یونولیت‌های بسته بندی با هدف بیشترین محافظت از آن لوازم خانگی و جلوگیری از به وجود آمدن هر آسیب احتمالی حین حمل و نقلش به کار می‌رود. دقت داشته باشید که هنگام بسته بندی کردن کالاهای مختلف با بسته بندی یونولیتی به یکسری نکات توجه کنید.

نخستین نکته ای که باید برای بسته بندی کردن یک آون توستر در نظر داشت، انتخاب یک قالب مناسب برای آن است. بهترین کار انتخاب یک قالب کاملا سفارشی است. همان طور که در بالا متذکر شدیم شما باید یکی از آون توسترهای خود را در اختیار تولید کننده بسته بندی یونولیتی آن قرار دهید. به این ترتیب تولید کننده ابتدا قالب مربوطه را طراحی می‌کند. وقتی بسته بندی یونولیتی آون توستر با استفاده از قالب آن تولید شود به خوبی همه اطراف آون توستر را پوشش داده و به هیچ عنوان حین حمل و نقل به آن آسیبی وارد نمی‌شود.

قالب‌هایی که از جنس یونولیت هستند با استفاده از دانه‌های پلی استایرن تولید شده و سفید رنگ هستند. این دانه‌ها یکسری مراحل را گذرانده و در کنار هم قرار می‌گیرند. سپس با ساختار واحد و یکدست خود یک قالب منسجمی را به وجود می‌آورند. مواردی دیده شده که برای تولید بسته بندی‌های یونولیتی از پلی استایرن استاندارد و با کیفیتی استفاده نشده است. لذا یک بسته بندی بی دوامی تولید شده که خاصیت محافظت کنندگی در سطح پایین و ضعیفی دارد. همین امر منجر به شکستن لوازم بسته بندی شده درون آنها می‌شود که به مراتب خسارات جبران ناپذیری را به همراه دارد. خساراتی از جمله احتمال نفوذ آب و رطوبت به درون محصول یونولیتی و تخریب کالای درون آن. همچنین استفاده از یونولیت نامرغوب در تولید یونولیت‌های بسته بندی مانع از مقاومتشان در برابر حرارت می‌شود. حین انبارش و قرار گرفتن جعبه‌های حاوی یونولیت‌های بسته بندی امکان وارد شدن آسیب به آنها نیز افزایش پیدا می‌کند. قرار گرفتن آنها در مکانی با دمای بالا نیز ذوب شدن آنها را به همراه دارد.

هنگام چیدن اجناس دارای بسته بندی یونولیتی بی کیفیت بر روی هم و انبارش آن ها احتمال آسیب دیدن وسیله درونشان افزایش پیدا می‌ کند. با قرار گرفتن لوازم خانگی با بسته بندی پلاستوفومی بی کیفیت، احتمال دارد ذوب شوند و به بدنه آن وسیله بچسبد که در این حالت موجب بروز خسارت خواهد شد.

 

قیمت یونولیت بسته بندی توستر

قیمت این محصول و انواع یونولیت‌های بسته بندی دیگری که در کارخانه پردیس فوم تولید می‌شوند، از طریق شماره گیری تلفن‌های قرار گفته روی سایت میسر است. همچنین از طریق پیامک در پیامرسان‌های مختلف پاسخ سوالات خود را از کارشناسان ما دریافت کنید. ما یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان انواع گوشه‌های محافظ یونولیتی در سطح کشور هستیم. در ضمن همه محصولات پلاستوفومی ما قابل ارسال به نقاط مختلف کشور هستند. در مورد نحوه ارسال نیز هماهنگی‌های لازم را با ما انجام دهید. اگر هم قصد سفارش محصولات یونولیتی دکوری و تزئینی دارید، توصیه می‌کنیم روی لینک قرار داده شده در زیر کلیک کنید. تنوع محصولات یونولیتی که ما تولید می‌کنیم بسیار بسیار زیاد است. ما انواع سفارشات شما در این زمینه را پذیرا هستیم.

 

https://shop.pardisfoam.com/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *