مدل سازی ریخته گری یونولیتی 

استفاده از مدل سازی ریخته گری یونولیتی به جای جنس چدنی آن از نظر مالی بسیار زیاد مقرون به صرفه است. برای اینکه بتوان در ریخته گری قطعه‌های مختلف مورد نیاز خود را بسازید، نیاز به قالب آن دارید. اگر بخواهیم این قالب‌ها را از فلزی چون چدن بسازیم، نیاز به صرف هزینه و زمان بسیار بالایی است. بنابراین کارخانه پردیس فوم صدرا این قالب‌ها را با پلاستوفوم می‌سازد. به این مدل‌ها فوم فداشونده یا یونولیت فدا شونده نیز می‌گویند. ما ابتدا ابعاد و اندازه‌ مدل مورد نظر را به کمک نرم افزارهای مخصوص طراحی می‌کنیم. سپس با دستگاه سی ان سی با سه محور، مدل را به شکل سه بعدی تولید می‌کنیم. با استفاده از این روش هزینه تولید مدل ریخته گری چندین برابر کاهش می‌یابد. همچنین سرعت ساخت مدل افزایش پیدا می‌کند. 

 

خرید مدل ریخته گری یونولیتی

مدل سازی ریخته گری یونولیتی بهترین روش برای تولید قطعات  شما می‌توانید انواع مدل ریخته گری از جنس پلاستوفوم را به ما سفارش دهید. ما با بیشترین دقت آن را برایتان طراحی و تولید می‌کنیم. سپس این قطعه را رنگ آمیزی کرده یا روکش سخت به آنها اسپری می‌شود. این روش ریختگری لاست فوم نیز نام دارد. بعد از اینکه مدل پلاستوفومی به مشتری تحویل داده می‌شود. آن را داخل قالب اصلی بزرگ قرار می‌دهند. سپس اجزای تغذیه و راه گاه به آن اضافه می‌شود. در این مرحله قالب با ماسه ریخته گری پر شده و فشرده سازی می‌شود. حال مذاب فلز درون تغذیه ریخته می‌شود. بالا بودن دمای زیاد فلز مدل یونولیتی را از بین می‌برد و شکلی مشابه با آن باقی می‌ماند. سپس قطعه ریختگری شده از قالب ماسه ای خارج می‌شود. در مرحله بعد هر رنگ و ماسه ای از سطح آن حذف می‌شود. به این ترتیب محصول ریخته گری شده تولید شده است.

 

خرید مدل ریخته گری یونولیتی 

 

قیمت فوم فدا شونده

با استفاده از روش مدل سازی ریخته گری یونولیتی دقت بیشتری برای اندازه گیری ابعاد و اندازه‌های مدل به کار گرفته می‌شود. امکان ساخت قطعه‌های مختلف با شیب منفی در این روش وجود دارد. در صورتی که مدل ریخته گری پیچیده، بزرگ و خیلی سنگین باشد، استفاده از این روش از هر نظر بسیار مقرون به صرفه است. برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید و برای اینکه قیمت‌های آن را بدانید با شماره‌های قرار داده شده تماس حاصل فرمائید. همچنین جهت مشاهده انواع محصولات دکوری و تزئینی از جنس یونولیت به سایت فروشگاهی پردیس فوم مراجعه فرمائید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *